Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: در حال حاضر اقدامات نیروی انتظامی با رویکرد دانش‌بنیان انجام می پذیرد که استمرار این روند، ارزشمند و کارآمد است .

  به گزارش خبرگزاری فارس به نقل معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، آیت الله لطف اله دژکام در نشست مشترک با جانشین فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از حضور سردار "قاسم رضایی" در استان فارس با تأکید بر ضرورت ارتباطات بین بخشی در جامعه، اظهار داشت: گاهی ارتباطات به گونه ای نیست که هم‌افزایی ایجاد کند این در حالی است که در گام دوم انقلاب اسلامی باید به جایی برسیم که مجموعه نهادها و ارگان ها با هم هماهنگ باشند و هر کسی نقش خود را به خوبی ایفاء کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در مجموعه نیروی انتظامی رویکرد مسئولان و فرماندهان دانش بنیانی است و این بسیار مناسب و ارزشمند است.
آیت الله دژکام با اشاره به اقدامات جهادی نیروی انتظامی در جامعه، افزود: امیدمان به حرکت ناجا بسیار زیاد است و امیدواریم با تلاش های روز افزون به نقطه های مورد هدف برسیم.
 سردار رضایی نیز در نشست اظهار داشت : کشور ما بعد از انقلاب، آرمان عمیقی به نام آرمان انقلاب اسلامی دارد و همه حول این محور حرکت می کنند.
وی نیروی انتظامی را نیرویی مردمی و خادم  مردم توصیف و تصریح کرد : امروز روح حاکم بر ناجا تبعیت محض از رهبری، ولایت و منش انقلابی است.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در 40 سال گذشته به عنوان گام اول انقلاب این مسیر به خوبی طی شد، افزود:  در گام دوم انقلاب نیز نیروی انتظامی با تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز اقدامات خود را در این راستا ادامه داده است.
جانشین فرمانده ناجا کسب رضایتمندی مردم را از اهداف جدی نیروی انتظامی دانست و گفت: در برخی موارد مطالباتی که دیگران برای ناجا ایجاد کرده‌اند، مطالباتی حبابی است و تلاشهای ما را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

رضایی به پایین بودن هزینه جرم در کشور اشاره کرد و افزود: در کشور ما چون هزینه جرم پایین است، وقوع آن بالا می رود بنابراین انتظار مردم و نیروی انتظامی از مجلس یازدهم به عنوان منتخبان مردم این است که در این موضوع ورود کنند و رضایتمندی مردم را بالا ببرند.
وی با تأکید بر اینکه هیچ سازمانی در کشور به اندازه ناجا مأموریت ندارد، بیان کرد: نیروی انتظامی بیش از توان خود در صحنه ها و مأموریت ها حضور دارد ولی مطالبات بیش از اندازه از آن در برخی موارد باعث ایجاد نارضایتی در مردم می شود که نیاز به بسترسازی و بازنگری دارد.
 رضایی از سرقت به عنوان یکی از دغدغه‌های مردم یاد و تصریح کرد: در موضوع سرقت همه به نیروی انتظامی نگاه می‌کنند این در حالی است که بالای 90 درصد از کشف سرقت‌ها با ناجا است ولی در وقوع سرقت، نقش ما زیر 10 درصد است.
 وی گفت: مولفه‌های انتظامی باید در همه موارد رعایت شود تا سرقت در جامعه  کاهش یافته و به تبع آن رضایتمندی و از همه مهمتر احساس امنیت در جامعه بالا رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناجا دانش بنیان جهادی امام جمعه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان قزوینی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جمعی از بانوان قزوین با تجمع در پارک الغدیر و اهدای گل به ماموران نیروی انتظامی، حمایت خود را از طرح نور اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم گفت: طرح نور یکی از اولویت‌های سال جاری نیروی انتظامی است.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: این طرح نه امنیتی و نه انتظامی است بلکه یک موضوع اجتماعی است که همه با هم باید این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: ۳۲ دستگاه اجرایی در این طرح دخیل هستند و بسیج و سپاه همکاری ویژه‌ای در این خصوص با نیروی انتظامی داشته اند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: خروجی این طرح بیش از ۹۹ درصد تاثیر داشته و مردم همراهی داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تمام ظرفیت بسیج و نیرو‌های مردمی آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح نور هستند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ضمن تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای این امر به معروف اجتماعی، نحوه اجرا و برخورد ماموران فراجا با مردم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بانوان کم حجاب و بد حجاب خواهران ما هستند و این امر به معروف اجتمایی جهت داشتن کرامت‌های بانوان این جامعه است

سردار آتانی اظهار کرد: اجرای این طرح تحکم و باید ندارد، اما مردم توجه کنند که برای این حجاب چه خون‌هایی در این کشور فدا شده است.


دیگر خبرها

  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود