Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:33:10 GMT

ترکیب مجمع نمایندگان استان کرمان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۵۵۸۹

ترکیب مجمع نمایندگان استان کرمان مشخص شد

 سخنگوی مجمع نمایندگان  استان در این نشست گفت:  شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس مجمع، خانم عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان به عنوان نائب رئیس، منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی استان به عنوان دبیر و بنده صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه به عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمدالله محمدی بیان کرد: با وحدت و وفاقی که در بین تمام نمایندگان استان وجود دارد؛ امیدواریم که بتوانیم منشا خیر و برکت برای مردم استان و کشور اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه دو سیاست کلی را مجمع نمایندگان استان مدنظر دارد گفت: در کلان مملکت نگاه مجمع نمایندگان این است که سیاست های کلی نظام را براساس منویات مقام معظم رهبری و ولایت فقیه تنظیم کنند و زیر چتر ولایت باشند و در سطح پائین جامعه با الهام از منویات مقام معظم رهبری، منافع مشروع مردم خط قرمز مجمع نمایندگان استان است.

وی تصریح کرد: امیدواریم آنگونه که سیاست کلی را با هماهنگی، وحدت و انسجام تعریف کردیم و با توجه به این ویژگی ها معیشت، اقتصاد و فرهنگ را از اولویت های اول آن قرار دهیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان تصریح کرد: بنا داریم در اولین فرصت، دیداری را با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان داشته باشیم و از راهنمایی ها و مواضع معنوی و پدرانه ایشان بهره ببریم.

وی اضافه کرد: قطعاً با استاندار کرمان نیز دیدار خواهیم داشت و جزو اولین نشست های ما خواهد بود تا این دیدار کاری و تعامل مناسب، به نفع مردم باشد.

وی تاکید کرد: در برنامه های خود داریم که با حضور همه نمایندگان استان یک نشست کاری با سران قوا داشته باشیم و همچنین نشست با هیات دولت و تمامی وزرا را خواهیم داشت.

محمدی با اشاره به اینکه با برنامه زمان بندی و به صورت منظم و تعیین دستور کار جلسات مجمع را به صورت منظم خواهیم داشت افزود: در یک برنامه ریزی قرار است که تقسیم کاری بین نمایندگان داشته باشیم؛ ارتباط با وزرات خانه ها را مشخص کنیم و هماهنگی بین ادارات، نمایندگان در دولت را در دستور کار داریم و در اولین فرصت از طریق روابط عمومی مجمع و اصحاب رسانه به سمع و نظر مردم نجیب و شریف خواهیم رساند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد. 

امیر رفیعی، محمد حسین کنعانی زادگان، ولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، محمد خدا بنده لو، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اورونوف، عیسی آل کثیر

این بازی از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند