Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان عقب بودن پروژه‌ها از برنامه‌های زمانبندی شده را یکی از مشکلات اصلی دانست و بیان کرد: در جلسه مرداد ۹۷ با وزارت نیرو مقرر شد که فاز اول نیروگاه برق زرند تا پایان شهریورماه ۹۸ به بهره‌برداری برسد و کل نیروگاه تا پایان خرداد ۹۹ به‌اتمام برسد و این یک سال و نیم عقب ماندن این پروژه قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"محمدجواد فدایی" عصر امروز ۲۰ خردادماه در ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی استان کرمان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان برای تامین قطعات کوچک مورد نیاز کارخانه فولاد زرند ایرانیان یا سرمایه‌گذارانی جذب کند یا واحدهای کوچک تشکیل دهد تا با مشارکت فولاد ایرانیان این شرکت‌های کوچک قطعات مورد نیاز آن کارخانه را تولید کنند و این امر برای ایجاد اشتغال مفید است ضمن آنکه مشکلات فولاد زرند ایرانیان در استان حل می‌شود.

وی عقب بودن پروژه‌ها از برنامه‌های زمانبندی شده را یکی از مشکلات اصلی در پیشبرد اهداف دانست و بیان کرد: در جلسه مرداد ۹۷ با وزارت نیرو مقرر شد که فاز اول نیروگاه برق زرند تا پایان شهریورماه ۹۸ به بهره‌برداری برسد و کل نیروگاه تا پایان خرداد ۹۹ به‌اتمام برسد و این یک سال و نیم عقب ماندن این پروژه قابل قبول نیست.

به گزارش ایسنا، "علی صادق‌زاده" فرماندار شهرستان زرند نیز در این جلسه با اشاره به تکمیل زنجیره تولید فولاد در شهرستان زرند گفت: فولاد زرند ایرانیان ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده افتتاح است و اکنون در فولاد زرند ایرانیان حدود ۶ هزار نفر مشغول به کار هستند.

وی با بیان این مطلب که بیمارستان سینا آماده افتتاح است، بیان کرد: بسیاری از نقاط حادثه خیز شهرستان برطرف شده است و با این اقدام میزان تصادفات شهرستان کاهش چشمگیری داشته است.

فرماندار زرند بیان کرد: کارگاه تولید الکل در شهرستان زرند راه‌اندازی شده اما به‌دلیل آنکه گفته می‌شود که این کارگاه در رفسنجان وجود دارد، مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی برای این کارگاه صادر نشده است و با راه اندازی این کارگاه برای ۱۵ تا ۲۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی میزان محصول پسته امسال زرند را ۱۰ هزار تن اعلام کرد و در ادامه به مشکلات شهرستان پرداخت و عنوان کرد: تامین خوراک کارخانه‌ها و اختلاف قیمت ارز نیمایی و آزاد از جمله مشکلات بنگاه‌های اقتصادی این شهرستان است.

حجت‌الاسلام "ابراهیمی" امام جمعه زرند نیز در این جلسه گفت: مسجد جا مع شهرستان زرند در زلزله‌ها آسیب دیده است و مصلی آن نیز نیمه‌کاره است و درخواست داریم که ساخت کامل مصلا زرند برعهده بخش فولاد شهرستان گذاشته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی کرمان اقتصاد مقاومتی پسته فولاد زرند ایرانیان شهرستان زرند تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد