Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@07:46:05 GMT

یک اسکلت در سانتیاگو برنابئو پیدا شد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۵۷۳۷

هواداران ریورپلاته همچنان در حال یادآوری شکست دو سال قبل رقیب سنتی در استادیوم برنابئو به آنها هستند.


به گزارش "ورزش سه"، در سال 2018 و بعد از درگیری های شدید بین هواداران ریورپلاته و بوکاجونیورز، دیدار فینال لیبرتادورس در این کشور لغو شد و در نهایت حکم بر آن شد که این دیدار کیلومترها دورتر از آرژانتین و در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار شود، ورزشگاهی که در حال حاضر در دست تعمیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت ریورپلاته موفق شد در دیدار فینال بوکاجونیورز را مغلوب کند و در دیداری به یادماندنی قهرمان قاره آمریکای جنوبی لقب گیرد.

 

حالا هواداران ریورپلاته از مراحل نوسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو که در حال حاضر در حال انجام است استفاده کرده اند تا به هواداران بوکاجونیورز در مورد شکست این تیم در مادرید در فینال کوپا لیبرتادورس 2018 طعنه بزنند.

 

یکی از هواداران خوش ذوق ریورپلاته در توییتر تصویری از اسکلتی ساختگ با پیراهن بوکاجونیورز به اشتراک گذاشت و مدعی شد این اسکلت در حین کاوش های گروه تعمیرکار برنابئو یافت شده است تا به دفن تیم رقیب در این وزشگاه طعنه بزند. او نوشت: "آنچه انتظارش می رفت در کاوش های برنابئو پیدا شد."

 

ریورپلاته آرژانتین بوکاجونیورز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ریورپلاته آرژانتین بوکاجونیورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • «یسنا دیدار» بعد از ۵ روز مفقودی پیدا شد
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • برتری 1-0 بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل جیووانی البر (2001/5/1) / فیلم
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم