Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم آیین نکوداشت روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای عصر امروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم آیین نکوداشت روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای  از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در سالن شهید سپهبد قاسم سلیمانی آغاز شد.

در این مراسم مسئولانی نظیر بهروز نعمتی عضو سابق هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و سرپرست سابق کشتی، سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، سردار داوود آذرنوش، داریوش ارجمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، ولی‌الله سیف رییس سابق بانک مرکزی و عضو هیئت رییسه فدراسیون زورخانه‌ای، رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حمیده عباسعلی، سجاد گنج‌زاده، اشرف امینی نایب رییس بانوان فدراسیون، هادی طباطبایی، نیما نکیسا، ناصر فریادشیران، محمد مومنی از جامعه فوتبال و مجتبی جوهری رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای مراسم مجری برنامه درخواست داشت تا افراد حاضر در جلسه فاصله اجتماعی را رعایت کنند. مراسم با حرکات جمعی از پهلوانان و ورزشکاران زورخانه آغاز شد و آن‌ها با حرکات خود به هنرنمایی پرداختند.

در بخش اول تقدیر از پهلوانان کشور، احمدی معاون وزیر ورزش به همراه گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جوهری رییس فدراسیون ورز‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شال حمایل، لوح تقدیر و مدال سمبلیک پهلوانی در جهت قدردانی از پدران شهیدان ابراهیم هادی، زمانی نیا و داریوش ارجمند و مصطفی حسین‌خانی کشتی گیر سابق تیم ملی به آن‌ها اهدا کردند.

در بخش دوم تقدیرها نیز عضو هیئت رییسه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شال حمایل و لوح تقدیر و  مدال نمادین پهلوانی را به هادی طباطبایی، سجاد گنج زاده و حمیده عباسعلی اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش های زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد

مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در محل فدراسیون کشتی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در محل سالن کنفرانس فدراسیون کشتی برگزار شد.
نتایج قرعه کشی این رقابت ها به شرح زیر است:

گروه A : هوا فضا تهران - سید بابل - هیات گیلان - پازند معدن دزفول
گروه B : آلینوس اسلامشهر - گل گهر سیرجان - هیات کردستان
گروه C : هیات فارس - هیات قم - هیات اهواز - سپاهان اصفهان
گروه D : هیات مازندران - هیات البرز - خشت خورشید ازنا

این مسابقات از نیمه اول خرداد ماه آغاز می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد
  • ناصر میرواحدی درگذشت + سوابق
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی درگذشت
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم