Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه چوار در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان ایلام، از جمع آوری و توزیع 370 میلیون تومان کمک نقدی و کالا در بین نیازمندان بخش چوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام شهاب‌الدین میهن‌پرست امام جمعه چوار در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان ایلام، اظهار کرد: 370 میلیون تومان کمک نقدی و کالا در ماه مبارک رمضان امسال جمع آوری و با مشارکت کمیته امداد در بین نیازمندان بخش چوار توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عمده نیازمندان این منطقه از این کمک‌ها برخوردار شدند، افزود: همکاری این نهاد در شناسایی، کمک به نیازمندان و سرکشی از خانواده‌های محروم از برنامه‌های مهم در منطقه چوار است.

افزایش مراجعه نیازمندان غیر مددجو به کمیته امداد استان

قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد استان نیز در این دیدار، گفت: مشارکت مردم نیکوکار این استان در دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال دوبرابر سال گذشته بوده است.

وی افزود: در بخش چوار علی‌رغم محرومیت منطقه، ظرفیت بسیار خوبی برای مشارکت خیرین در دستگیری از نیازمندان وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه مراجعه نیازمندان غیر مددجو به کمیته امداد افزایش یافته است، گفت: رسیدگی به وضعیت محرومین و مشارکت در کاستن از مشکلات آنان یک تکلیف عمومی است.

استفاده از ظرفیت‌ خیرین در کمک به نیازمندان

موسی‌نژاد خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و افراد سخاوتمند در کمک به نیازمندان از اولویت‌های مهم کمیته امداد است و مراکز نیکوکاری ظرفیت مهمی در این زمینه هستند.

در ادامه،  مدیر کل و معاونین کمیته امداد استان ایلام از طرح گاوداری  صنعتی مورت در بخش چوار ایلام بازدید کرد.

در این گاوداری صنعتی وابسته به مجتمع اقتصادی کمیته امداد، در هر دوره  بین 300 تا 400 راس گاو پرورش داده می‌شود.

چوار مرکز بخش چوار با بیش از هزار نفر جمعیت در شهرستان ایلام قرار دارد.
 
انتهای پیام/ 970821  

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس کل کمیته امداد استان بخش چوار مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!

تین نیوز

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا لطفی گفت: پرونده قاچاق لوازم یدکی خودرو به ارزش یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

لطفی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

وی ادامه داد: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۹۰۰ میلیون ریال برابر ارزش خودرو حامل کالا و در مجموع به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این مسئول اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد خودرو را به ظن قاچاق توقیف و پرونده محموله قاچاق کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان