Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@00:09:30 GMT

ستاره بی رقیب استقلال برای ادامه لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۶۴۱۱

ستاره بی رقیب استقلال برای ادامه لیگ برتر

رضاوند هافبک استقلال برای شروع دوباره بازی های لیگ رقیبی ندارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد در ترکیب ثابت این تیم به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش رضاوند بازیکنی است که در ابتدای فصل با استقلال قرارداد امضا کرد اما به دلیل حضور بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان در پست او خیلی ها فکر می کردند این بازیکن آرام و کم حاشیه کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال رضاوند رفته رفته جای خود را در ترکیب اصلی استقلال پیدا کرد و در نیم فصل دقایق قابل قبولی برای این تیم بازی کرد و هرگز یک نیمکت نشین صرف در این تیم نبود.

با این حال شرایط برای رضاوند در شروع بازی های لیگ برتر مناسب تر است چراکه داریوش شجاعیان فعلا شرایط بازی برای استقلال را ندارد و فرشید اسماعیلی هم که با مصدومیت جزیی روبرو شده است ممکن است تا یکی دو هفته اول نتواند به صورت کامل و ۹۰ دقیقه برای استقلال بازی کند.

با این شرایط رضاوند این شانس را دارد تا در بازی های اول استقلال آنقدر خوب کار کند تا مجیدی را مجاب کند در بازی های آینده از او استفاده کند و این بازیکن به مهره بدون جانشین در ترکیب استقلال تبدیل شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال آرش رضاوند استقلال هافبک استقلال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هوادار میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداری‌ها بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی حالا در پی بهتر کردن وضعیت خود در لیگ برتر هستند.

ترکیب هوادار به شرح زیر است:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی نژاد و کریم اسلامی

دیگر خبرها

  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال