Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@20:18:27 GMT

عکس ؛ ستاره ایتالیایی و دری که به رویش بسته شد !

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۶۷۸۹

عکس ؛ ستاره ایتالیایی و دری که به رویش بسته شد !

اجازه ورود به تمرینات به ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی برشا داده نشده و او در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت های در تاریخ ۲۰ ژوئن مجددا شروع می شود و به بازیکنان گفته شده که برای ورود به زمین های تمرینی و ورزشگاه ها، مدارک معتبر پزشکی دال بر عدم ابتلا به ویروس کرونا ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ماریو بالوتلی هنگام رفتن به کمپ تمرینی برشا چنین مدارکی ارائه نداده و در واقع تست او تا امروز معتبر نبوده و به همین دلیل اجازه ورود به کمپ از سوی تدارکات به او داده نشده است.

اخبار حاکی از آن بود که باشگاه برشا به برخی بازیکنان تا روز چهارشنبه اجازه داده بود که در روزهای انتخابی به تمرین بپردازند. بالوتلی پیش از این گواهی پزشکی را برای مدیران برشا ارسال کرده و به آنها اطلاع داده بود به علت ابتلا به عفونت دستگاه گوارشی قادر به تمرین کردن نیست.

به نظر می رسد با این تفاسیر دوران حضور ماریو بالوتلی در باشگاه برشا رو به پایان باشد. در روزهای ابتدایی هفته اخباری در مورد اخراج شدن او از این باشگاه منتشر شده بود و به نظر می رسد مدیران برشا درخواستی در مورد فسخ قرارداد برای ماریو بالوتلی ارسال کرده اند. بالوتلی که سالانه ۸۷۷ هزار پوند در برشا درآمد دارد، در ۱۰ روز تمرین در ماه ژانویه و یک جلسه غیر اجباری در تاریخ ۲۶ می غیبت کرده بود. اخباری در مورد احتمال انتقال این بازیکن جنجالی به لیگ برزیل و یا باشگاه گالاتاسرای ترکیه منتشر شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بالوتلی باشگاه برشا گالاتاسرای ترکیه باشگاه برشا بالوتلی کرونا گالاتاسرای ترکیه ویروس کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو ماریو بالوتلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی در جدیدترین گزارش‌های خود درباره سردار آزمون مدعی شده‌اند که باشگاه رم به شدت از این ستاره ایرانی رضایت دارد. البته این رضایت تنها به بحث فنی مربوط نمی‌شود بلکه کادر فنی جالوروسی نگرش و تعهد آزمون را هم مورد ستایش قرار می‌دهند.

در ماه‌های اخیر باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیا تماس‌های خود را با بایرلورکوزن آغاز کرده تا شرایط جذب دائمی سردار آزمون را جویا شود. سردار اکنون به صورت قرضی در رم حضور دارد اما عملکرد خوب او باعث شده که سران باشگاه به فکر دائمی کردن قراردادش باشند.  

بر اساس گزارش جدیدی که گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرده دنیله ده‌روسی، سرمربی ایتالیایی رم اولین کسی است که از ماندن سردار آزمون در تیمش استقبال می‌کند. اسطوره و حالا سرمربی رم اعتقاد ویژه‌ای به آزمون دارد و بعد از حضور او روی نیمکت مهاجم ایرانی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرده و عملکردش هم نسبت به دوران ژوزه مورینیو به مراتب بهتر شده است.

با این همه ماندن سردار آزمون در رم به یک موضوع مهم بستگی دارد. در واقع باشگاه رم به شرطی قرارداد ستاره ایرانی خود را دائمی خواهد کرد که بتواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، رم تنها در صورتی می تواند گزینه 12.5 میلیون یورویی را در قرارداد فعلی فعال کند که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و در نتیجه آزادی مالی بیشتری داشته باشد.

رم در حال حاضر با چهار امتیاز کم‌تر نسبت به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و تیم بولونیا در رتبه پنجم جدول سری‌آ قرار گرفته است. البته آن ها در لیگ اروپا نیز حضور دارند و با قهرمانی در این تورنمنت نیز می‌توانند جواز حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • فصل رویش گیاه کوهی با مصرف خوراکی و دارویی
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان در مناطق کوهستانی مراغه
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان کوهی مراغه