Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: مجلس باید در مورد قرارداد ویلموتس، همه چیز را برای مردم روشن کند تا مشخص شود چه افرادی اشتباه یا تخلف کردند. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال و قراردادی که با این مربی بلژیکی بسته شده است، گفت: برای من بسیار عجیب است که قرارداد به این مهمی با چنین مشکلاتی روبه‌رو شود، زمانی که کی‌روش از ایران رفت این موضوع عنوان شد که باید قرارداد سرمربی جدید خیلی محکم بسته شود تا همه چیز به سود سرمربی نباشد ولی دیدیم که اتفاقات دیگری رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند نمی‌خواهم در مورد مسائل فنی زیاد صحبت کنم اما با این انتخاب در نهایت کار تیم ملی هم به جایی رسید که ایران برای رفتن به جام جهانی کار سختی دارد و شانس ما مثل دوره قبل زیاد نیست.

وی عنوان کرد: چطور می‌شود که فدراسیون و وزارت ورزش در چنین قرارداد مهمی اشتباه کرده باشند تا این مربی بیشترین پول را بگیرد و برای کمترین مدت در ایران حضور داشته باشد. اگر قرار باشد فدراسیون غرامت شش میلیون یورویی به ویلموتس بدهد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. الان مردم ما همه چیز را از طریق صفحات مجازی دنبال می‌کنند و دل آنها به درد می‌آید که چنین پول‌هایی صرف ضرر و غرامت در فوتبال ایران می‌شود. در این سال ها هم شاهد بودیم که بارها چنین اتفاقاتی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رخ داد.

بیانی گفت: قرارداد ویلموتس و مشکلاتی که ایجاد شده، نشان می‌دهد که چه مسائلی در این سال‌ها در فدراسیون وجود داشته است. متاسفانه در فوتبال ایران فساد دیده می‌شود، هر جا پول باشد طبیعتا فساد هم وجود دارد. شنیده‌ام که مجلس روی این موضوع دست گذاشته و امیدوارم این موضوع به سرانجام برسد. مجلس باید در مورد قرارداد ویلموتس، همه چیز را برای مردم روشن کند تا مشخص شود چه افرادی در این موضوع اشتباه یا تخلف کردند.

تاج: ویلموتس بابت کلمات اضافه‌شده به قرارداد باید فاکتور بیاورد!/ از ورود نهادهای نظارتی استقبال می‌کنم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویلموتس قرارداد ویلموتس فوتبال ایران همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی

آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.   آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و رئیس جبهه اصلاحات ایران، با انتشار ئوئیتی در شبکه ایکس در مورد حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور تماشاگران زن در بازی رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان و ممنوعیت حضور هواداران مرد در این بازی ها نوشت:   تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نمونه ای از تنبیه آزارگر به جای قربانی است که قابل تعمیم در حوزه های دیگر نیز هست.  راهی که سال هاست بسیاری از جوامع برای رفع تبعیض در حوزه زنان در پیش گرفته اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر

دیگر خبرها

  • قانون‌گذاری هوش مصنوعی اولویت مجلس نیست/ باید خط قرمزها روشن شود
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟