Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@04:25:32 GMT

یک مدیر خوب باعث رشد سطح علمی و فنی کارمندان می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۶۹۹۹

یک مدیر خوب باعث رشد سطح علمی و فنی کارمندان می شود

تعقیبی با اشاره به اینکه تا مدیر در یک مجموعه برای تغییر، تحول و پیشرفت اقدام نکند عوامل وابسته نیز مایلند در همان حالت سابق کارشان را انجام دهند و حقوقشان را بگیرند، گفت: یک مدیر خوب باعث رشد سطح علمی و فنی کارمندان می شود.

«وحید تعقیبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: جهش تولید، شعاری که قبل از هرکسی به افکار یک مدیر نفوذ می کند، تا مدیر در یک مجموعه برای تغییر، تحول و پیشرفت اقدام نکند عوامل وابسته نیز مایلند در همان حالت سابق کارشان را انجام دهند و حقوقشان را بگیرند لذا روی صحبت این شعار با مدیران نهادها، ارگانها و واحدها است شیوع کرونا نیز فرصتی را ایجاد کرد تا مدیریت یک مدیر مدبر را بسنجد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان افزود:مدیر بودن کار سختی است، مسئولیت بالایی دارد، خیلی از کارمندان دوست دارند مدیر خوب و فهمیده ای داشته باشند تا بتوانند با اطمینان به درک و بینش او کارهای خود را به خوبی پیش ببرند.

 

وی ادامه داد:مدیر فوق العاده می داند که بازدهی می تواند دشمن ثمربخشی باشد به همین دلیل سعی می کند فضایی را مهیا کند که کارمندان بیشتر فکر کنند، آنها باعث رشد سطح علمی و فنی کارمندان می شوند و به آنها فرصت های لازم را می بخشند تا مشکلات بزرگ را با ایده های بزرگ و ارزشمند برطرف کنند.

 

تعقیبی با بیان اینکه مدیر خوب حس همکاری گروهی را در افراد پرورش و به همه فرصت و اجازه خودنمایی می دهد، افزود:مدیر فوق العاده با برنامه ریزی صحیح از همان ابتدا فرهنگ سازی می کند، این مدیرها می دانند چه افرادی را باید برای چه پستی استخدام کنند همچنین می دانند افراد نامناسب و غیرکارآمد در شرکت آنها جایی ندارند، اگر کسی به اشتباه استخدام شود خیلی سریع او را اخراج می کنند، آنها یک تیم کارآمد، باهوش با فرهنگ همکاری گروهی برای خود جمع می کنند.

 

مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان ادامه داد:مدیر فوق العاده می داند چگونه خلاقیت را به کارها و مکالمات روزانه گروه خود القا کند تا همه کارمندان به طور ذاتی احساس کنند خلاق و باهوش هستند و با امکاناتی که دارند در مسیر خلاقیت های خود و سود بیشتر شرکت گام بردارند.

 

وی گفت:مدیر فوق العاده محیطی مهیا می کند تا افراد خودشان بتوانند تولید، روند کارها و فرآیندها را به خوبی بهبود ببخشد، او محیطی باز ایجاد می کند تا همه به راحتی بتوانند علاوه بر بیان نگرانی ها، اقدامات لازم را نیز با همکاری دیگر اعضای گروه انجام دهند.

 

تعقیبی اظهارکرد:مدیر فوق العاده برای هر کاری آموزش و پیشرفت جداگانه تعریف می کند و به واسطه آنها به کارمندان پاداش می دهد، این مدیرها می دانند که با پرورش مسئول و مدیرهای خوب از داخل شرکت می تواند در مسیر موفقیت بیشتر قدم بردارد.

 

مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان گفت:مدیر فوق العاده مطمئن می شود که همه کارمندان تفاوت میان جلسه های کاری ارشمند و وقت تلف کردن را به خوبی می دانند، او آموزش های لازم را به همه کارمندان می دهد تا با دانستن تکنیک های لازم جلسه های کاری را به سمت درست هدایت کنند.

 

وی بیان کرد:مدیر فوق العاده تعامل و همکاری مستحکمی میان کارمندان ایجاد می کند که باعث می شود موفقیت یا شکست آنها به طور دسته جمعی باشد، به زبان ساده تر وقتی همه در قبال کار گروهی احساس مسئولیت داشته باشند و همه به یک اندازه تنبیه و تشویق بشوند کار گروهی خیلی بهتر پیش می رود همچنین برای افرادی که در انجام کارهای خود شکست خورده اند کلاس های آموزشی برقرار می کنند.

 

تعقیبی افزود:مدیر فوق العاده به دنبال راهی می گردد تا کارمندان از انجام کارهای روزانه خود لذت ببرند و هر روز صبح با اشتیاق فراوان در محل کار خود حاضر شوند، مدیر فوق العاده با تعیین هدف، چشم انداز و فرهنگ مرتبط برای کارمندان شرکت شرح وظایف کاملا مشخص تعیین می کند، این نوع مدیران به خوبی می دانند چگونه بازدهی و کارایی می تواند به پیشبرد اهداف کمک کند.

 

مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان با اشاره به اینکه مدیر خوب می داند چگونه کارمند را تشویق کند و احترام خود را به او نشان دهد، ادامه داد:مدیر فوق العاده می داند چگونه به تدریج و ذره ذره احساس رضایت فردی را به کارمند منتقل کند، این مدیران به کارمند کمک می کنند تا اعتماد به نفس و رضایت فردی بیشتر داشته باشند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهش تولید مدیریت مدیریت جهادی خراسان رضوی مشهد مدیر فوق العاده مدیر خوب یک مدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم

اندریک بازیکن جوان و آینده دار پالمیراس فصل آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد.

دانلود (33.9MB)

دیگر خبرها

  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟ (فیلم)
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • همراهی کارمندان دانشگاه کلمبیا با دانشجویان حامی فلسطین
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»