Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه مثبت گزارش ورزشی از ساعت ۲۳:۲۷ سه شنبه از شبکه ۳ سیما روی آنتن رفت.

موضوع برنامه بررسی تیم فوتبال لیورپول و دیدار‌های ملی در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۶۰ میلادی بود.

نظر سنجی برنامه به بهترین خرید یورگن کلوپ (سرمربی تیم فوتبال لیورپول) در مدت مربیگری اش در تیم لیورپول اختصاص داشت که در پایان محمد صلاح با کسب ۳۸ درصد آرا به عنوان بهترین خرید این تیم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویرجیل فن دایک با کسب ۳۳ درصد آرا در رتبه دوم و آلیسون بکر با کسب ۱۵ درصد آرا در رتبه سوم قرار گرفتند.

اولین سوژه برنامه امشب بررسی اخبار سایت‌های ورزشی کشور‌های اروپایی بود. مهم‌ترین اخبار خوانده شده در برنامه به شرح زیر بود.

پیش از شروع دیدار تیم‌های فوتبال دورتموند و هرتابرلین بازیکنان آن‌ها به نشانه مبارزه با نژادپرستی، زانو زدند. تیم فوتبال تاتنهام به دلیل مشکلات مالی مبلغ ۱۷۵ میلیون پوند از یک بانک انگلیسی وام گرفته است. مایکل جردن ستاره سیاه پوست تاریخ لیگ NBA (لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا) مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار برای کمک به مبارزه با نژاد پرستی هزینه خواهد کرد.

اولین آیتم برنامه به معرفی تیم فوتبال لیورپول اختصاص داشت. این تیم در سال ۱۹۸۲ تاسیس شده است و تاکنون ۶ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بدست آورده است.

بخش بعدی برنامه به پخش دیدار تاریخی تیم‌های فوتبال لیورپول و آث میلان در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۵ اختصاص داشت. میلانی‌ها در نیمه اول این بازی با ۳ گل از حریف خود پیش افتادند. بازیکنان تیم فوتبال لیورپول در نیمه دوم این بازی بازگشتی رویایی داشتند و توانستند در ۶ دقیقه ۳ گل به ثمر برسانند.

در نهایت این بازی در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. لیورپولی‌ها توانستند در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و برای پنجمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند.

سوژه بعدی برنامه بررسی آمار تیم فوتبال لیورپول بود. رکورد بیشترین تعداد پاس گل در این تیم در اختیار استیون جرارد است. او توانسته رکورد ۱۹۴ پاس منجر به گل را برای خود ثبت کند. باشگاه لیورپول در سال ۲۰۲۰ توانسته رکورد بیشترین آمار جذب مخاطب در فضای مجازی را به نام خود ثبت کند. محمد صلاح گران قیمت‌ترین بازیکن این تیم است.

آیتم بعدی برنامه به بررسی عملکرد محمد صلاح در تیم فوتبال لیورپول اختصاص داشت. این بازیکن در ۱۰۰ بازی برای این تیم به میدان رفته است که حاصل آن به ثمر رساندن ۷۰ گل بوده است.

بیشتر بخوانید:

برنامه مثبت گزارش ورزشی/ از بازگشت رویایی رم در مقابل بارسلونا تا سیاسی‌ترین جام جهانی فوتبال

در بخش بعدی ۲ دیدار تاریخی از تیم فوتبال لیورپول با گزارش عباس قانع پخش شد. دیدار اول به بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۶ میان تیم‌های لیورپول و دورتموند اختصاص داشت. این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم لیورپول به پایان رسید.

دیدار دوم به بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۹ مربوط بود. تیم‌های لیورپول و تاتنهام در این بازی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم لیورپول با ۲ گل به پیروزی رسید و برای ششمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

بخش بعدی برنامه به بازیکنانی اختصاص داشت که در آستانه انعقاد قرارداد با لیورپولی‌ها بودند، اما مسئولان این تیم نتوانستند در نهایت این بازیکنان را جذب کنند. نام کریستیانو رونالدو، تیمو ورنر، دنی آلوز و ویلیان در این لیست قرار داشت.

آیتم بعدی برنامه درباره استیون جرارد کاپیتان سابق تیم فوتبال لیورپول بود. هم تیمی‌های این بازیکن در این آیتم به تمجید از او پرداختند.

همچنین نیل فیل بازیکن سابق تیم لیورپول در باره قهرمانی‌های این تیم در دهه ۱۹۸۰ صحبت کرد.

 زیباترین گل‌های بازیکنان آرژانتینی حاضر در لیگ جزیره به تصویر کشیده شد.

در بخش بعدی برنامه مستند روایت جام جهانی ۱۹۷۰ مکزیک پخش شد. این دوره از مسابقات، نهمین دوره ادوار جام جهانی بود. تیم‌های ملی فوتبال پرو و مراکش به عنوان پدیده‌های این جام شناخته شدند.

در فینال این دوره تیم‌های ملی برزیل و ایتالیا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ملی فوتبال برزیل با برتری ۴ گله به قهرمانی این دوره از مسابقات رسید. گرد مولر با زدن ۱۰ گل، به عنوان آقای گل این مسابقات انتخاب شد.

آیتم بعدی برنامه به زیباترین گل‌های بازیکنان اسپانیایی‌های حاضر در لیگ جزیره اختصاص داشت.

در ادامه برنامه ۲ دیدار تاریخی تیم فوتبال لیورپول با گزارش عباس قانع پخش شد. دیدار اول میان تیم‌های لیورپول و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۸۱ بود که با برتری یک گله سرخ پوشان آنفیلد به پایان رسید.

دیدار دوم به بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۹ میان تیم‌های لیورپول و بارسلونا اختصاص داشت. این بازی با برتری ۴ گله لیورپولی‌ها به پایان رسید.

بخش بعدی برنامه به پخش آیتم برزیل در جام‌های جهانی اختصاص داشت.

در بخش بعدی برنامه جام جهانی ۱۹۶۲ شیلی بررسی شد. در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های ملی فوتبال آلمان غربی و چکسلواکی به فینال رسیدند. تیم ملی آلمان غربی با برتری ۳ بر یک به عنوان قهرمانی رسید.

آیتم بعدی برنامه به زیباترین گل‌های بازیکنان برزیلی‌های حاضر در لیگ جزیره اختصاص داشت.

در ادامه برنامه بار دیگر ۲ دیدار تاریخی از تیم فوتبال لیورپول با گزارش عباس قانع پخش شد. دیدار اول میان تیم‌های لیورپول و منچستر یونایتد در فصل ۹۶-۱۹۹۵ بود. این دیدار با برتری ۲ بر صفر لیورپولی‌ها به پایان رسید.

دیدار دوم به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۸۴ میان تیم‌های لیورپول و رم اختصاص داشت. این بازی در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی به پایان رسید. لیورپولی‌ها با برتری در ضربات پنالتی به قهرمانی این مسابقات رسیدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ جزیره تیم فوتبال لیورپول فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال میان تیم های لیورپول تیم فوتبال لیورپول بخش بعدی برنامه بعدی برنامه پایان رسید دیدار تاریخی لیورپولی ها تیم لیورپول جام جهانی پخش شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

جام حذفی در همه جای دنیا حساسیت و طراوت خاص خود را دارد. جام شگفتی‌ها و فرصتی برای تیم‌های کوچکتر که خود را برابر بزرگان نشان دهند، فرصتی برای رسیدن به آسیا از مسیر بسیار کوتاه‌تر!

جامی که هر مسابقه یک فینال است و حتی نایب قهرمان هم ندارد! هیچ فرصتی برای جبران اشتباه نیست و هر ساله بسیاری از بزرگان در همه جای دنیا قربانی تیم‌های گمنام می‌شوند.

به همین دلایل نمی‌توان از روی نام دو تیم روی حساسیت بازی‌های جام حذفی نمره داد. اتفاقا مسابقاتی که یک تیم بزرگ یک پای قضیه است، امکان شگفتی سازی بیشتری دارد و بازی‌هایی که دو تیم تقریباً هم‌سطح به مصاف هم می‌روند، اصلاً قابل پیش بینی نیست.

بعد از وقفه‌ای چند ماهه دوباره جام حذفی پنجشنبه و جمعه این هفته شاهد ۸ رقابت خواهد بود. ابتدا به برنامه بازی‌ها نگاه کنید.

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

مس رفسنجان - پیکان تهران

جمعه ۷ اردیبهشت

مس کرمان - چادرملو اردکان

فجر شهید سپاسی شیراز - گل گهر سیرجان

هوادار تهران - مس سونگون ورزقان

آلومینیوم اراک - پرسپولیس

تراکتور تبریز - ذوب آهن اصفهان

ملوان بندر انزلی - سایپا تهران

آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان

می‌بینید که رقابت‌های جام حذفی در این مرحله با بازی دو تیم لیگ برتری آغاز می‌شود. مس رفسنجان و پیکان که هر دو در دور برگشت لیگ برتر این روز‌ها در اوج هستند و بهترین شرایط فصل خود را سپری می‌کنند.

مس در مرحله قبل و عند الورود تیم‌های لیگ برتری به این تورنمنت استقلال مدعی و بزرگ، صدرنشین لیگ برتر را شکست داد و حذف کرد. محرم نویدکیا تنها مربی بدون باخت این فصل فوتبال ماست و عنایتی هم در آخرین بازی با یک شاهکار نتیجه را از شکست به مساوی عوض کرد.

در هفت بازی روز جمعه همه نگاه‌ها به اراک و تبریز خواهد بود. جایی که آلومینیوم باید از پرسپولیس پذیرایی کند. قرمز‌ها که مدافع عنوان قهرمانی هستند و با حذف رقیب انگیزه بیشتری برای تکرار قهرمانی دارند تا خود به تنهایی پرافتخارترین تیم تاریخ جام حذفی شوند.

با توجه به اتفاقاتی که در بازی لیگ آلومینیوم و استقلال در این ورزشگاه افتاد، شایعه شده بود که تماشاگران از حضور در مسابقه محروم هستند، اما اعلام شد اراکی‌ها شانس تماشای این بازی را دارند و حالا آلومینیوم روحیه بیشتری برای حذف پرسپولیس دارد. مجتبی حسینی که خود روی نیمکت پرسپولیس در لیگ دوازدهم نشسته بود!

اما بازی حساس در تبریز است. تقابل تراکتور با ذوب آهن، تراکتور که بعد از رفتن خمس اسیر حواشی بسیار شد و هنوز هم نقل محافل نقل و انتقالاتی در فوتبال است. همه مشکلات تراکتور از همین بازی شروع شد، همین ۱۰ روز قبل در لیگ در همین ورزشگاه یادگار امام ذوب آهن ۴ گل به تراکتور زد تا باعث و بانی رفتن خمس و به بحران رفتن میزبان شود!

از آن طرف ذوب آهن بعد از ۴ شکست خانگی طلسم فولادشهر را شکست و حالا با روحیه برای تکرار موفقیت می‌آید.

اما اگر فکر می‌کنید ۵ بازی دیگر این مرحله جذابیتی کمتر از این سه بازی دارد اشتباه کرده‌اید! مس کرمان میزبان چادرملو اردکان است. دو تیمی که در لیگ آزادگان این فصل رقابتی سنگین داشتند و چادر ملو مدعی جدی صعود به لیگ برتر در بالای جدول است. گل گهر، هوادار، ملوان و سپاهان هم چهار تیم لیگ برتری دیگری هستند که باید ریسک بازی با یک تیم از دسته پایین‌تر را به جان بخرند. به خصوص سپاهان که در خانه رقیب گمنام‌تری نسبت به سایرین باید بازی کند. سپاهان که این فصل تا اعماق بحران فرو رفت، اما با دو برد متوالی تا حدودی احیا شده است. شکی نیست شکست در خانه آبی پوشان جنوب می‌تواند سپاهان را به کما ببرد!

تقابل ملوان و سایپا هم از آن بازی‌های خاطره انگیز و نوستالژیک فوتبال است. سایپا که تا ۲ فصل قبل پای ثابت لیگ برتر در تمام ادوار بود و حالا در لیگ آزادگان روزگار می‌گذراند. سایپاکه سابقه قهرمانی در جام حذفی و رفتن به آسیا را هم دارد، درست مثل ملوان که تا قبل از ظهور سپاهان پرافتخارترین تیم شهرستانی در جام حذفی با سه قهرمانی بود و از همین مسیر به آسیا رفته است.

گل گهر باید در شیراز به مصاف فجر سپاسی برود که در کنار خیبر خرم آباد، جدی‌ترین کاندیدا‌های صعود به لیگ برتر فصل بعد هستند. نماینده همیشگی شیراز در لیگ برتر که حالا جایش در سطح اول فوتبال خالی است.

هوادار هم در خانه پذیرای مس سونگون خواهد بود. تیمی که در سال‌های اخیر حرف و حدیث‌های زیادی از اراده آن‌ها برای حضور در بالاترین سطح فوتبال شنیده‌ایم. چه فرصتی بهتر از جام حذفی برای خودنمایی و درخشش!

خلاصه اینکه آخر این هفته اگرچه لیگ نداریم، اما چنته فوتبال از بازی‌های حساس و جذاب خالی نخواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال