Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرماندار خرم آباد با بیان اینکه روند بازسازی پساسیل از وضعیت رضایت‌بخشی برخوردار است، گفت: مشکل اصلی ما هم اینک در بخش راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی است و باید مبحث بودجه‌ای و اعتباراتی آن‌ها تأمین شود تا اقدامات در این زمینه نیز سامان یابد. تاریخ انتشار: 03:01 - 21 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۷۰۳ جعفر طولابی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین روند بازسازی پساسیل در خرم آباد اظهار داشت: روند بازسازی پساسیل در خرم‌آباد از وضعیت رضایت‌بخشی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: طرح‌ها و پروژه‌های شهری همگی فعال هستند و حدود ۷۰ درصد پیشرفت کاری دارند.

طولابی با بیان اینکه بخشی از طرح‌ها و پروژه‌های شهری در همین تابستان امسال به بهره برداری می‌رسند، گفت: چند دهنه پل و ابنیه شهری در تابستان بهره برداری می‌شوند. واحد‌های مسکونی سیل زده شهری و روستایی  نیز کاملا تکمیل  و ساخته شده‌اند.

فرماندار خرم آباد با اشاره به اینکه بناست جشن تکمیل واحد‌های مسکونی خسارت دیده از سیل به‌زودی در استان لرستان برگزار شود، عنوان کرد: لرستان در بحث بازسازی واحد‌های مسکونی در پساسیل پیشرفت خوبی داشته و رتبه اول را در بین دیگر استان‌های کشور کسب کرده است.

طولابی اضافه کرد: مشکل اصلی ما هم اینک در بخش راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی است و باید مبحث بودجه‌ای و اعتباراتی آن‌ها تأمین شود تا اقدامات در این زمینه نیز سامان یابد و برای بارندگی‌های سال جدید آمادگی داشته باشیم.    بیشتر بخوانید:  لایروبی رودخانه‌های «خرمرود» و «کرگانه» آسیب‌های سیل اخیر لرستان را کاهش داد   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرماندار خرم آباد بازسازی واحدهای مسکونی پساسیل خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره چارلز پس از گزارش‌های ضدونقیض
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است