Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:42:23 GMT

بررسی فنی کیا پیکانتو فیس‌لیفت + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۷۲۱۹

بررسی فنی کیا پیکانتو فیس‌لیفت + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین بار در ژانویه امسال بود که نسخه به‌روز شده کیا پیکانتو رؤیت شد. هم‌اکنون و حدود ۴ ماه بعد این مینی هاچبک به‌صورت رسمی معرفی شده است.

پیکانتو در بازار کره جنوبی با نام مورنینگ شناخته می‌شود، اما نسخه فیس لیفت آن با نام مورنینگ اوربان معرفی شده تا تغییرات رخ داده در آن بهتر منعکس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر بصری کیا پیکانتو فیس لیفت به راحتی قابل‌تشخیص است، زیرا دارای نمای جلوی ارتقا یافته با چراغ‌های LED جدید و سپری اسپورت‌تر می‌باشد. همچنین جلوپنجره نیز تغییراتی داشته و در مه شکن‌ها نیز تریم کروم جدیدی بکار رفته است.

در بخش عقب نیز تغییرات مشابهی دیده می‌شود جایی که چراغ‌ها از نوع LED بوده و رفلکتور‌های افقی جدید به همراه یک دیفیوزر جدید نصب شده‌اند. از دیگر بهبود‌های این خودرو می‌توان به رینگ‌های ۱۶ اینچی جدید و تریم کروم اضافی در درب‌ها اشاره کرد.

وقتی وارد کابین شوید شاهد تریم‌های جدید و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه ۸ اینچی و بلوتوث خواهید بود. همچنین یک صفحه‌نمایش ۴.۴ اینچی نیز بین پشت آمپر‌ها نصب شده است.

از نظر قوای محرکه تنها یک پیشرانه برای بازار کره جنوبی در دسترس بوده که از نوع ۱ لیتری تنفس طبیعی ۷۵ اسبی است. این پیشرانه با گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

قیمت کیا مورنینگ اوربان در کره جنوبی از معادل ۹۷۶۰ دلار شروع می‌شود.

به‌روزرسانی: کیا جزئیات رسمی نسخه اروپایی پیکانتو فیس را نیز منتشر کرد. این خودرو با پیشرانه ۱ لیتری ۶۷ یا ۱۰۰ اسب بخاری عرضه خواهد شد. همچنین یک گیربکس دستی اتوماتیک شده نیز در دسترس خواهد بود که جایگزینی ارزان‌تر برای گیربکس‌های اتوماتیک سنتی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار بررسی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین پیش نشست همایش بین‌المللی چالش‌های هویتی زن مسلمان معاصر و الگوی فاطمی با عنوان «چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی» برگزار می‌شود.

در این نشست ندا حکمت نیا مدرس حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ - ساعت ۱۰ در قم، خیابان بوعلی، جامعه الزهرا سلام الله علیها، ساختمان کتابخانه، طبقه سوم، اتاق نشستهای علمی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6097240 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • بررسی چمن ورزشگاه وطنی توسط اوسمار و گولسیانی / فیلم
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران