Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به مشکلات و نارسایی‌های زیرساخت‌های مخابراتی در استان، تشکیل کارگروه رفع این مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان خواستار شد.

او افزود: با گذشت چند دهه از شکل‌گیری خدمات مخابرات به ویژه اپراتور همراه اول، هنوز در مرکز استان با نارسایی‌ها و محدودیت‌هایی مواجه هستیم که این موضوع جایز نیست و باید در رفع آن همکاری و هم‌افزایی بین دستگاهی شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وجود ۷۴۷ هزار مشترک فعال اینترنت

نصیری اضافه کرد: هنوز در شهرکرد نقاط کوری وجود دارد که آنتن‌دهی و دسترسی مردم به خدمات اینترنتی را با چالش مواجه کرده است، از همین رو می‌طلبد در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم این مشکلات در کارگروه مربوطه بررسی و سریع برطرف شود.

او با اشاره به نامگذاری سال به نام جهش تولید گفت: تکلیف همه ما گام برداشتن در راستای رونق تولید است، و باید تلاش کنیم واحد‌های راکد و نیمه تعطیل به چرخه تولید برگردند، همچنین مشکلات واحد‌های در آستانه ورشکستگی احصا شود.

نصیری افزود: تعدادی از واحد‌های تولیدی به علت بدهی از سوی بانک‌ها تملک شده‌اند، نباید اجازه دهیم این واحد‌ها بیشتر از این دچار خسارت شوند.

او ادامه داد: اعتبارات خوبی در حوزه بند الف تبصره ۱۸ در بخش کشاورزی و صنعت به استان اختصاص داده شده است که باید از این ظرفیت در راستای کمک و حمایت از واحد‌های تولیدی به نحو مطلوبی بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیرساخت های مخابراتی خدمات مخابرات جهش تولید بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری معلم نمونه استان تهران برای دانش‌آموزی که نارسایی کلیه داشت 

حسین قربانی٬‌ معلم نمونه استان تهران به بهانه فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام معلم با حضور در یک برنامه تلویزیونی در تعریف مفهوم معلمی از زبان یک معلم نمونه گفت: معلمی یعنی زندگی با دانش آموزان، یعنی صبر و گذشت.

او درباره کتاب شوق پرواز از نسل خمین تا نسل حاج قاسم به نویسندگی خودش که معلم نمونه استان تهران نیز است؛ گفت: دانش آموزانی دارم که در حال حاضر مدافع حرم هستند.

او درباره فداکاری  خود برای دانش آموزی که نارسایی کلیه داشت نیز این گونه توضیح داد: هدیه من یک کلیه به دانش آموزم بود که در حال حاضر به خوبی زندگی می‌کند.

مشروح این گفت و گو را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • فداکاری معلم نمونه استان تهران برای دانش‌آموزی که نارسایی کلیه داشت 
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است