Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:48:57 GMT

کاهش ۱۶ درصدی موبایل قاپی در مناطق مرکزی پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۷۵۴۷

کاهش ۱۶ درصدی موبایل قاپی در مناطق مرکزی پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند در مراسم تکریم و معارفه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت مناطق واقع شده در این سر کلانتری را به دلیل مرکزیت شهری از مناطق مهم پایتخت اعلام و بیان داشت: پلیس با برنامه ریزی و طرح ریزی های عملیاتی اقدامات پیشگیرانه در وقوع جرایم و نیز دستگیری مجرمان را در دستور کار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از جرایم شایع در این مناطق موبایل قاپی است که به لحاظ حضور گسترده شهروندان برای انجام امورات روزانه در این منطقه اتفاق می‌افتد که از توان انتظامی اجتماعی برای پیشگیری و مقابله با آن استفاده می‌کنیم.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران گفت: شهروندان زمانی که از گوشی و یا شبکه‌های مجازی استفاده می‌کنند حواسشان به اطراف خود باشد که مورد سرقت قرار نگیرند.

وی در توصیه به خانم‌ها نیز گفت: خانم‌هایی که گوشی همراه را داخل کیف دستی نگهداری می‌کنند هنگام تردد در مراکز خرید و شلوغ مراقب باشند تا مورد کیف قاپی توسط سارقان قرار نگیرند.

جانشین پلیس پایتخت در خاتمه افزود: شهروندان هنگام مراجعه به ادارات و سازمان‌ها و یا مراکز پذیرایی مانند رستوران‌ها از قراردادن موبایل بر روی میز خودداری کنند.

کد خبر 4945738

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی تهران سرقت موبایل ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه آتش سوزی کمیته امداد امام خمینی محسن هاشمی آموزش مجازی بنیاد شهید و امور ایثارگران بازنشستگان وضعیت هوای تهران نیروی انتظامی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این روزها بیشتر نقاط کشورمان با بارش باران سیل آسا مواجه شده است. داودآباد در بخش مرکزی شهرستان اراک استان مرکزی از این قاعده مستثنی نبود و در معابر این شهر بر اثر بارش باران شدید سیل به راه افتاد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از خانه های آب گرفته و وضعیت بد برای عبور و مرور در معابر این منطقه فرستاد و از بی توجهی شهرداری برای رفع این مشکل گلایه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم