Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل استانداری زنجان، از خدمات کادر آموزشی در ایام کرونایی قدر دانی کرد و گفت: معلمان در ایام کرونایی نسبت به تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش کردند.

وی اظهار کرد: معلمان و کادر آموزشی در این ایام بحرانی با تولید محتوا نگذاشتند تعلیم و تربیت تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، به اردوگاه دانش آموزی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: استان زنجان اردوگاه دانش آموزی ندارد و این اصلاً خوب نیست.

خاتمی با بیان اینکه زنجان کم برخودارترین استان در خصوص اردوگاه دانش آموزی در سطح کشور است، تاکید کرد: وجود اردوگاه دانش آموزی در این استان ضروری است و باید مسئولین نسبت به راه اندازی اردوگاه دانش آموزی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه راه اندازی خوابگاه دانش آموزی در استان ضروری نیست، گفت: باید ایجاد اردوگاه دانش آموزی به عنوان محلی برای ارتقای مهارت‌های زندگی و تعلیم زندگی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه تنها اردوگاه دانش آموزی زنجان اردوگاه امام خمینی است، تصریح کرد: این اردوگاه هم وضعیت مناسب خوبی ندارد و باید اقدامات اساسی در این خصوص مد نظر قرار گیرد.

خاتمی گفت: توجه یه امور فرهنگی و انجام کارهای فرهنگی خروجی خوبی را به دنبال دارد و در این میان اردوگاه‌های دانش آموزی هم فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

کد خبر 4945798

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان آموزش و پرورش زنجان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان آتش سوزی سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره بیرجند یاسوج اردوگاه دانش آموزی دانش آموزی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) شهرستان خمین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

اسکندری افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

او ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی