Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسماعیلی با اشاره به برگزاری دادگاه اکبر طبری، گفت: نظام به صورت کلی و دستگاه قضا به صورت بخشی از ارکان نظام، به هیچ عنوان فساد را برنمی‌تابد و به جریان فساد اجازه فعالیت نمی‌دهد. تاریخ انتشار: 08:09 - 21 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۷۸۲

خبرگزاری میزان - غلامحسین اسماعیلی صبح امروز در گفت‌وگو با رادیو جوان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه پیدا شدن پرونده فساد اکبر طبری چطور اتفاق افتاد، اظهار کرد: از قبل زمزمه‌هایی مبنی بر برخی از ارتباطات ناسالم این فرد و بعضی از همدستان او در درون قوه قضاییه به گوش می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که قوه قضاییه و به ویژه در دوره مدیریت جدید اهتمام جدی برای مبارزه با فساد در همه انواع و اقسام آن، چه در درون قوه و چه در بیرون از قوه را مأموریت اصلی خودش می‌دانست، به بخش‌های ذیربط ماموریت داده شد که در مورد این شایعات بررسی‌های دقیق و کارشناسانه‌ای را انجام بدهند.

وی افزود: تیم‌های مختلفی وارد بررسی این موضوع شدند که در بررسی‌ها مشخص شد که اتفاقات و سوء جریاناتی رخ داده و منتهی به وضعی شد که الان پرونده به دادگاه ارسال شده و دادگاه مشغول رسیدگی است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است در آینده باز شاهد اینگونه پرونده‌ها باشیم، اظهار کرد: این به معنای یک جریان نیست، روز گذشته هم اعلام کردم که فساد و تخلف یک حادثه و یک استثناست و نظام به صورت کلی و دستگاه قضا به صورت بخشی از ارکان نظام، به هیچ عنوان فساد را برنمی‌تابد و به جریان فساد اجازه فعالیت نمی‌دهد.

اسماعیلی بیان داشت: مصادیق و مواردی که از فساد اتفاق بیفتد حتما با برخورد قانونی مواجه خواهد شد و رسیدگی‌های قضایی و اعمال مجازات برای افراد مرتکب نیز این پیام را به دیگران منتقل می‌کند که باید درس بگیرند و عبرت بیاموزند؛ برخورد قضایی ما هم برخورد عبرت آموزی خواهد بود تا همان حوادث و استثناء‌ها نیز از بین برود یا به حداقل برسد.

خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاییه اکبر طبری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران

مأموران فراجا با تلاش شبانه روزی باندهای فساد و فحشا را که با فریب دختران، آنها را مورد اغفال و سوءاستفاده قرار داده و به صورت قاچاق به کشورهای دیگر می ‌فرستادند شناسایی و دستگیر کردند.

در فیلم زیر، چند نفر از دستگیرشدگان از تباهیِ زندگی خود در پی وسوسه هایِ اغوا کننده و وعده هایِ دروغینِ فریبنده و رویایی می‌گویند.

گفتنی است پیش از این سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس از انهدام پروژه «سرویسِ اسکورت» و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌نمودند؛ همچنین باند «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود خبر داده و گفته بود که با تلاش مأموران پلیس کارگاه رقص «لِوِل آپ دنس» نیز شناسایی و عوامل دستگیر شدند.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • بازرسی ۱۱هزار قرارداد شرکت رضایت خودروی طراوت‌نوین
  • مطالبات ۸۹۵ مالباخته «رضایت خودروی طراوت نوین» پرداخت شد
  • برخی افراد در قضیه شرکت‌های خودرو داد و بیداد راه انداخته‌اند
  • حسابرسی یک سوم قراردادهای «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین»
  • فساد را جدی بگیریم/دو راهی مهم گروسی در پرونده ایران/اقتصاد و روان و فرهنگ
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه