Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:52:50 GMT

نقد جوانان درجه مسئولیت پذیری مدیران را بالا می‌برد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۷۹۰۹

نقد جوانان درجه مسئولیت پذیری مدیران را بالا می‌برد

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت اله علیرضایی سه شنبه شب در جلسه هم اندیشی با جوانان بخش آبگرم که با حضور بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران ادارات شهرستان و بخش در سالن جلسات بخشداری برگزار شد، اظهار کرد: جوانان هماره ذهنی پرسشگر و نقاد دارند، آرمانخواه و پرشور و مطالبه گر هستند اما مدیران همیشه نیمه پر لیوان واقعیت‌ها رو می‌بینند و سعی می‌کنند با ارائه گزارش از عملکرد موجود خود دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری نشست‌ها و جلسات هم اندیشی و گفت و گوهای انتقادی می‌تواند قدری فضای تعامل و شفافیت را تقویت کند، ذهن‌ها را به هم نزدیک، سوالات و ابهامات را تا حدی مرتفع کند و این نشست‌ها را باید به فال نیک گرفت و در جهت تداوم این گونه نشست‌ها تلاش و برای آن برنامه ریزی کرد.

فرماندار شهرستان آوج گفت: برگزاری جلسات گفت وگوی انتقادی با جوانان و گروه‌های مختلف به تقویت فرهنگ مداران، سعه صدر، به رسمیت شناختن سلایق مختلف سیاسی و فکری منتهی می‌شود و صرف برگزاری این جلسات یک ارزش است و نباید با نگاه ابزاری به این جلسات نگاه کرد و یا خروجی خاص و کوتاه مدتی را از آن انتظار داشت.

علیرضایی گفت: در کمتر از یکسال گذشته که بنده در خدمت مردم شریف شهرستان هستم سعی کردیم فضای شهرستان را به سمت همدلی، هم افزایی، تعامل و کاهش تنش پیش برده و شهرستان را در مدار توسعه قرار داده و پروژه‌های مهم، زیربنایی و کلیدی شهرستان را در اولویت و در دستور کار قرار بدهیم.

وی اظهار داشت: یکی از موانع و مشکلات توسعه و اجرای طرح‌های سرمایه گذاری، موانع و گره‌های کور و پیچیده اداری و بوروکراسی است که روند توسعه را کند و سرمایه گذاران را دلسرد می‌کند.

فرماندار شهرستان آوج تصریح کرد: در یکسال گذشته اقدامات زیادی در حوزه‌های عمرانی و زیربنایی، اقتصادی، امور فرهنگی و اجتماعی در سطح بخش آبگرم پیگیری و اجرایی شد اگرچه مطالبات و انتظارات جوانان و شهروندان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف هم کاملاً به حق و شنیدنی است که باید در جهت پاسخگویی به آنها گام برداشت.

وی افزود: در تحلیل و ارزیابی کارنامه دولت و مدیران باید همه جوانب و شرایط را در نظر گرفت. منابع، امکانات، اختیارات، تحریم‌های ظالمانه و وضعیت فروش نفت و درآمدهای حاصل از آن همه این عناصر را باید در قضاوت و ارزیابی وارد کرد.

علیرضایی گفت: انتقادات و پرسشگری‌ها را در فضای جامعه باید تقویت کرد، از مواجه شدن با سوالات نباید ترسی به دل راه داد، این پرسشگری‌ها درجه مسئولیت پذیری مسئولان و مدیران را تقویت می‌کند، فضای جامعه را پویا و پرنشاط نگه می‌دارد.

وی افزود: فضای نقد در رسانه را باید تقویت و از آن استقبال کرد اما انتقادات باید منطقی، منصفانه، مستدل و مستند و بدور از شایعات باشد.

در این نشست که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید، ابتدا جوانان بخش آبگرم به طرح و بیان پاره‌ای از مسائل و مشکلات شهری، کمبود فضای سبز و امکانات ورزشی، اشتغال، تقویت حوزه گردشگری، سرمایه گذاری و تسهیلات بانکی، مشکلات آب کشاورزی و همچنین پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 4945879

منبع: مهر

کلیدواژه: آوج جوانان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان آتش سوزی سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت: تا پایان سال گذشته به منظور تامین نیروی انسانی و تقویت حوزه قضایی شهرستان فلاورجان، ۵ قاضی و ۲۴ کارمند جذب شدند.
حجت‌الاسلام اسداله جعفری همچنین آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد دانست و افزود: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوع دوستی مردم منطقه رضایت بخش نیست و باید با برنامه ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف این حوزه بهبود یابد.
وی ادامه داد: در بازدید از حوزه‌های قضایی شهرستان‌ها روند ارائه خدمت به مراجعان، با حضور معاونان و مسئولان استانی به طور دقیق بررسی و سپس در جهت رفع مشکلات تصمیم‌گیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده