Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسینی شامگاه سه‌شنبه در صحن شورای شهر همدان با اشاره به گرانی مسکن در همدان اظهار کرد: تورم بسیار شدید جامعه یکی از دلایل مهمی است که به شدت روی قیمت ساخت مسکن و سرمایه‌گذاری در این زمینه تأثیر گذاشته است.

وی افزود: تا زمانی که قیمت ارز به ثبات نرسد به طور قطع این سوداگری‌ها در بازار مسکن ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن همدان ثبت نام کرده‌اند، گفت: این تعداد ثبت نامی بعد از پالایش به ۸ یا ۹ هزار نفر کاهش پیدا خواهد کرد.

حسینی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در فاز نخست ۵ هزار واحد مسکن را در همدان ایجاد خواهیم کرد اما به طور قطع از ظرفیت ادارات دولتی نیز در این زمینه استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دولتی در ساخت مسکن بیان کرد: در طرح اقدام ملی از ظرفیت تمامی دستگاه‌های استان و زمین‌هایی که در اختیار دارند استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در ساخت مسکن اقدام ملی صورت گرفته تا از ظرفیت زمین‌های موجود دستگاه‌های اجرایی استفاده شود افزود: تفکیک‌ها با رعایت قوانین زمین شهری الزامی است و گفته شده در خصوص باغات باید ماده ۱۴ رعایت شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: در زمینه طرح جامع شهری نیز تا زمانی که تمام کارهای کارشناسی انجام نشود این طرح بسته نخواهد شد.

کد خبر 4945865

منبع: مهر

کلیدواژه: داریوش حسینی اداره کل راه و شهرسازی همدان شورای شهر همدان قیمت مسکن ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان آتش سوزی سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره بیرجند یاسوج اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دومین رویداد « اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت » در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی