Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط ثبت نام دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای گذراندن درس کارورزی در کشور آلمان اعلام شد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه جامع علمی کاربردی و مذاکرات صورت پذیرفته این دفتر با دانشگاه علمی کاربردی درسدن آلمان درخصوص اعزام تعدادی از دانشجویان واجد شرایط جهت گذراندن درس کارورزی در این دانشگاه، دانشجویان مقطع کارشناسی کلیه رشته ­های گروه های آموزشی صنعت و خدمات اجتماعی تا پایان خردادماه سال جاری می توانند آمادگی خود را به مراکز آموزش علمی کاربردی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 براساس این گزارش داشتن حداقل معدل 16 در دوره کاردانی و دروس گذرانیده شده در مقطع کارشناسی، داشتن کارت پایان خدمت یا ارائه وثیقه مالی جهت خروج از کشور، داشتن سوابق مهارتی یا پژوهشی مناسب، داشتن تسلط کافی به زبان انگلیسی یا آلمانی در سطح B1 یا B2 در اولویت خواهد بود و امکان تأمین هزینه­ های ویزا، سفر، اقامت و بیمه از شرایط اعلام شده جهت ثبت درخواست دانشجویان می باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی؛ مراکز آموزش این دانشگاه و دانشجویان می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر و با توجه به شرایط فوق العاده شیوع ویروس کرونا و هماهنگی لازم در خصوص دروس قابل ارائه در سال تحصیلی 2020-2019 در دانشگاه علمی کاربردی درسدن با مراجعه به آدرس  https://www2.daad.de/deutschland/studienangebote/international-programmes/en/detail/4762 اقدام کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو

دریافت 1 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سفیر آلمان از موزه فلسطین توسط دانشجویان دانشگاه بیرزیت در سرزمین های اشغالی اخراج شد. لحظه اخراج سفیر آلمان را ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 848408 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه آلمان فلسطین

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام