Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ خرداد) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس دستور کار‌های امروز پارلمان را به شرح ذیل قرائت کرد:

گزارش وزیر نیرو درباره اقدامات این وزارتخانه درباره اجرای سیاست‌های کلان وزارت نیرو و صادرات انرژی‌های مختلف طبق بند ۸ آیین نامه داخلی

گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره مسائل و اقدامات این وزارتخانه طبق بند ۸ آیین نامه داخلی مجلس

گزارش شعبات ۱۵ گانه درباره اعتبار‌های ارجاعی به آنان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس نمایندگان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی

رأی مسابقه استقلال ملاثانی- فجرسپاسی در حالی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده که سهم سازمان لیگ در این میان نادیده گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود بازی استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در چارچوب هفته  بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال، دوم اردیبهشت ماه  سال جاری برگزار شود. با این وجود عدم امکان ورود دو تیم به ورزشگاه غدیر اهواز  باعث لغو و تعویق مسابقه شد. این در حالی است که فجر یکی از 4 تیم مدعی صعود به لیگ برتر قلمداد می‌شود و این موضوع می‌تواند روی سرنوشت صعود تأثیرگذار باشد.

واکنش باشگاه فجر سپاسی به برگزاری بازی لغو شده

طبق رأی کمیته انضباطی قرار است بازی دوباره برگزار شود هر چند فجرسپاسی اعلام کرده پرونده را به کمیته استیناف می‌برد.

کمیته انضباطی نقش 2 باشگاه میهمان، میزبان و همچنین متولی ورزشگاه یعنی باشگاه استقلال خوزستان را بررسی کرده اما در این میان طبق آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک، سازمان لیگ هم قصوراتی داشته است. برای نمونه طبق ماده 18 آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران،  تیم‌ میهمان باید یک تمرین رسمی یک ساعته در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه داشته باشد. 

با این وجود بررسی‌های تسنیم نشان می‌دهد فجر در روز اول اردیبهشت سال جاری، در ورزشگاه غدیر اهواز جلسه تمرینی نداشته است. هر چند عدم رعایت اجرای  آیین‌نامه در لیگ دسته اول فوتبال کشور، مسبوق به سابقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس