Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، غفور قاسم پور در اولین جلسه کارگروه ساماندهی صنوف و مشاغل کارگاهی مزاحم در شهرستان کرج با اعلام خبر ساماندهی کلونی‌های صنفی کرج، اظهار داشت: مصوبه هیأت‌محترم وزیران فعال شدن این کارگروه در شهرستانها است و لذا استقرار متمرکز صنوف و واحدهای خدماتی مزاحم شهری در شهرکی واحد زمینه ساز ساماندهی فعالیت های مشاغل خرد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج با اشاره به پراکندگی استقرار صنوف و خرده مشاغل صنعتی در جای جای کلانشهر کرج بالخص حواشی شهر گفت: راه اندازی شهرکی اختصاصی ویژه صنوف و مشاغل صنعتی و خدماتی، علاوه بر ساماندهی کلونی‌های پراکنده صنفی، بسترساز رونق اقتصادی در منطقه نیز خواهد بود.  

وی ضمن صدور دستور تشکیل کمیته کارشناسی ویژه پیگیری ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و اولویت بندی در بررسی مشکلات اختصاصی هر صنف، افزود: از بین 25 رسته از این مشاغل، بیش از 10 واحد صنفی در شهرستان کرج احصاء شده که باید به محل پیش بینی شده جابجا و انتقال یابند. 

فرماندار کرج با بیان اینکه طبق دستورالعمل و قوانین نسبت به ساماندهی این مشاغل اقدام قانونی خواهد شد و حضور معاون محترم دادستان برای مشاوره های حقوقی و قضایی در تصمیمات این کارگروه شهرستانی ضروری بنظر می رسد؛ افزود: این حرکت نیازمند تغییر رویکردهای پیشین و همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها است، وظایف مشخص است و شاید تا پیش از این برخی فرایندهای قانونی اجرا نشده و همه دستگاهها دور یک میز برای تصمیم گیری در این مورد خاص گرد هم نیامده بودند. 

وی افزود: امید می رود با این اقدام ارزشمند گام های موثری برای توسعه متوازن در کلانشهر کرج برداشته شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان کرج شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد