Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، پس از قرائت گزارش وزیر نیرو، گفت: متأسفانه شاهد تخریب محیط زیست هستیم و برخی از افراد محیط زیست را آلوده و تخریب می کنند که وزارت نیرو باید با آنان مقابله جدی کند.

وی افزود: بیش از دو سال است که مقام معظم رهبری تأکید کرده اند که توجه بیشتری به آبخیزداری شود اما وزارت نیرو به این مسئله توجه نکرده است و وزارت نیرو باید بداند آبخیزداری، تبعات سدسازی را ندارد و بر این اساس بهتر است به جای سدسازی، به سمت آبخیزداری برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی دو سال اخیر بارندگی بسیار زیادی در کشور رخ داد اما در ذخیره سازی این برکات الهی کم کاری شد و به خوبی از این منابع استفاده نشد.

فلاحی بیان کرد: با وجود بارندگی زیاد در کشور جای تأسف دارد که بسیاری از روستاهای ما یا آب آشامیدنی ندارند و یا آنکه آب آشامیدنی سالم در اختیار آنان نیست.

کد خبر 4945943 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو آب آشامیدنی مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران خبرگزاری مهر مجلس هیئت دولت اسحاق جهانگیری شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدیر گروه خشکسالی و تغییر اقلیم : بارندگی‌ های شدید چند سال اخیر ناشی از تغییر اقلیم است / باید منتظر سیل ها و خشکسالی های بیشتری باشیم
  • مدیر گروه خشکسالی و تغییر اقلیم: باید منتظر سیل ها و خشکسالی های بیشتری باشیم
  • نشست معاونان عمرانی ادوار وزارت کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست ۴۵سال خدمت ماندگار با حضور معاونین عمرانی ادوار وزارت کشور
  • باید منتظر سیل‌ها و خشکسالی‌های بیشتری باشیم
  • ضرورت توجه به اقتصاد دانش‌بنیان برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری
  • ۳۰ میلیون مترمکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری بوشهر استحصال شد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان