Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:46:53 GMT

آسفالت و لکه‌گیری معابر کوشک

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۸۹۲۴

آسفالت و لکه‌گیری معابر کوشک

شهردار شهر کوشک گفت: آسفالت معابر خاکی و لکه‌گیری و ترمیم آسفالت مسیرهای مختلف شهری با هدف جلب رضایت شهروندان و تسهیل تردد در محلات مختلف، از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری در سال جاری است.

مجید قربانی رنانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ادامه عملیات لکه‌گیری، ترمیم، روکش و آسفالت معابر و خیابان‌های شهر کوشک، آسفالت بلوار امام خمینی (ره) انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه در باند رفت به طول ۵۴۰ مترمربع از ابتدای میدان شهدا تا سه راه ابوذر اجرا می‌شود، تصریح کرد: نهضت آسفالت ریزی در شهر کوشک آغاز شده است و تاکنون توانسته‌ایم خیابان‌های بهار، ابوذر، کارگر و آزادگان غربی را آسفالت کنیم

شهردار کوشک با بیان اینکه آسفالت معابر و خیابان‌هایی که روکش آسفالت آن‌ها نامناسب است در دستور کار واحد عمران قرار دارد، خاطرنشان کرد: آسفالت معابر خاکی و لکه‌گیری و ترمیم آسفالت مسیرهای مختلف شهری با هدف جلب رضایت شهروندان و تسهیل تردد در محلات مختلف، از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری در سال جاری است.

قربانی تاکید کرد: نظارت مستمر بر فعالیت پیمانکارانی که موفق به عقد قرارداد با شهرداری می‌شوند انجام می‌شود تا کیفیت را فدای سرعت اجرای پروژه نکنند.

کد خبر 427981

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری مدیران شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی آموزش شهروندی حقوق مديران شهري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آسفالت معابر لکه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز

پس از اعلام هشدار در خصوص بارندگی و احتمال آبگرفتگی، ستاد مدیریت بحران شهرستان اهواز تشکیل جلسه داد و ادارات و دستگاه‌ها را حالت آماده باش قرار داد.

هم اکنون اکیپ‌های عملیاتی شرکت آب وفاضلاب اهواز  در کنار شهرداری اهواز برای مقابله با هرگونه آبگرفتگی در سطح شهر آمادگی لازم را دارند. پمپ‌های جمع آوری آب‌های سطحی نیز در نقاطی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد نصب شده است.

شرکت آب و فاضلاب نیز در روز‌های اخیر ضمن اعمال مراقبت‌های بهره برداری در جهت ظرفیت سازی و بازآماد ۱۴۸ ایستگاه انتقال فاضلاب و بکارگیری ۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین، تجهیزات، حدود ۵۰۰  نیروی ماهر و عملیاتی، برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی به منظور جمع آوری آب‌های سطحی و هدایت روان آب‌ها را در حالت آماده باش قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • وضعیت سیلابی خیابان‌ها و معابر شهر روانسر
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد