Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@16:38:28 GMT

قرارداد ساخت پردیس سینمایی شهر یزد امضا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۹۰۷۰

قرارداد ساخت پردیس سینمایی شهر یزد امضا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد، شهردار یزد در این جلسه با یادآوری نزدیک شدن به سومین سالگرد ثبت جهانی یزد گفت: یکی از مهمترین وظایفی که در این موضوع برعهده ما گذاشته شده، فراهم کردن زمینه حضور هرچه بیشتر گردشگران در بافت است که لازمه آن ایجاد جذابیت و فضاهای متنوع می باشد.
جمال الدین عزیزی اظهار داشت: از دلایل اصلی اجرای پروژه پردیس سینمایی در این فضا، ایجاد یک محیط خوب در مسیر گردشگران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تشکر از حوزه هنری و نگاه ویژه به یزد که منجر به انجام این سرمایه گذاری شد، تأکید کرد: همه پتانسیل و توان خود را برای کیفیت مطلوب و رعایت شرایط میراث در این پروژه به کار می گیریم تا علاوه بر انجام یک امر فرهنگی، در زمینه ساخت و ساز نیز بتوانیم الگویی را معرفی کنیم.
شهردار شهر میراث جهانی یزد اظهار امیدواری نمود: اجرای این پروژه فتح بابی باشد تا پروژه هایی دیگر در حوزه های کتاب، بانوان و ... نیز در این بافت به مرحله اجرا درآید.
در ابتدای این جلسه نیز رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد در این نشست با اشاره به اینکه این پروژه با مشارکت حوزه هنری کشور و با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲۶ میلیارد تومان احداث خواهد شد، اظهار کرد: پردیس سینمایی شهر یزد در ۵ طبقه و با رعایت استانداردهای بافت تاریخی یزد در قالب قرارداد BOT در بلوار بسیج ساخته خواهد شد.
محمد شیبانی بابیان اینکه طبق قانون یکی از وظایف شهرداری‌ها تأمین فضای ورزشی و فرهنگی است، افزود: این پروژه در مدت ۱۸ تا ۲۴ ماه به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم پاسخ مطلوبی به مطالبات شهروندان باشد.
وی تأکید کرد: این سینما دارای ۵ سالن نمایش و فضاهای فرهنگی، رفاهی و تفریحی مجهزی خواهد بود، تأکید کرد: پردیس سینمایی شهر در زمینی به مساحت ۲ هزار متر احداث خواهد شد.
گفتنی است در این مراسم «عبدالحمید قره‌داغی» معاون اداری مالی حوزه هنری کشور، «ونوس عامری» و «محسن عباسی هرفته» اعضای شورای اسلامی شهر، «جمال الدین عزیزی» شهردار یزد، «میثم کوچک زاده» مدیر حوزه هنری استان، «محمد یارمند» مدیرکل امور شهری استانداری و «مصطفی فاطمی» مدیرکل میراث فرهنگی استان حضور داشتند.

46

کد خبر 1397752

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد پردیس سینمایی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد

همشهری آنلاین: لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می شود.
آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد.این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

کد خبر 848140 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر