Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@14:45:22 GMT

سرمربی الظفره هدایت تیم ملی امارات را می پذیرد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۹۳۳۹

سرمربی الظفره هدایت تیم ملی امارات را می پذیرد

رسانه اماراتی از توافق فدراسیون فوتبال این کشور با رازوویچ سرمربی صرب باشگاه الظفره خبر داد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی ابوظبی اسپورت؛ رازوویچ سرمربی آتی تیم ملی امارات است و شبکه ابوظبی اسپورت اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال رازوویچ 47 ساله در گفت‌و‌گو با روزنامه الاتحاد از دریافت پیشنهاد هدایت تیم ملی امارات اظهار خشنودی کرد و این پیشنهاد را افتخار بزرگی برای خودش دانست. وی همچنین در خصوص انتخاب قطعی خودش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امارات اظهار نظری نکرد.

انتظار می‌رود طی هفته آینده سرمربی جدید تیم ملی امارات به منظور آغاز برنامه‌های آماده سازی این تیم اعلام شود.

معرفی گزینه‌های هدایت تیم ملی امارات

انتهای پیام/

 

R7878/P/S27,3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال امارات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال امارات فدراسیون فوتبال امارات تیم ملی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!

نظرات مختلفی راجع به آینده مکس الگری روی نیمکت یوونتوس وجود دارد. با وجود انتقادات هواداران، این سرمربی هم‌چنان از حامیان بسیاری برخوردار است

طرفداری | با وجود راهیابی یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا و طی‌کردن ۹۹ درصد راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان، بیشتر هواداران این تیم معتقدند ماسیمیلیانو الگری شخص مناسبی برای نشستن روی نیمکت بیانکونری نیست و او باید در پایان فصل جاری، تورین را ترک کند.

اما جیووانی گالئونه‌، سرمربی سابق و دوست صمیمی ماسیمیلیانو الگری نظر دیگری دارد و فکر می‌کند در حال حاضر، هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای اخراج مکس وجود ندارد. گالئونه در گفتگو با گاتزتا گفت:

الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین شده است، پس چرا باید یوونتوس را ترک کند؟ تیاگو موتا مربی خوبی است، اما هدایت یوونتوس کاملا متفاوت از هدایت بولونیا است. با بازیکنانی مثل پاولوویچ، مودریچ، کوپماینرس و زیرکزی، یوونتوس می‌تواند به اینتر نزدیک شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد