Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@04:20:19 GMT

افتضاحی دیگر درفدراسیون تاج؛ تناقض درپاداش کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۹۳۴۴

وقتی حدود دو ماه قبل اسناد مالی فدراسیون فوتبال توسط فیفا منتشر شد، پرداخت‌ها حاکی از انتقال ۲۵ درصد از پاداش جام جهانی به حساب کی‌روش و دستیارانش بود که این اتفاق در تناقض با قرارداد کی‌روش با فدراسیون و بند پرداخت ۱۰ درصد قرارداد به او است.

به گزارش تابناک ورزشی، سوالاتی برای اهالی رسانه‌ و فوتبال پیش آمد که آیا فدراسیون فوتبال بیش از ۱۰ درصد را به سرمربی سابق تیم ملی پرداخت و از اطلاع‌رسانی به فوتبالی ها پنهان کرده است یا خیر؟

در پی این حواشی و شایعات، علی سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسائل، پرداخت ۲۰ درصد به کارلوس کی‌روش را زیر سوال برد و چنین ادعایی را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد که ۱۰ درصد از مبلغی پرداختی مربوط به پاداش و مابقی مربوط به حقوق عقب مانده کی‌روش از قبل از جام جهانی تا جام ملت های آسیا دانست. 

رد اظهارات تاج توسط کفاشیان نایب رییس وقت

برخلاف تکذیب فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رسما می‌گوید پرداخت ۲۰ درصد از پاداش جام جهانی به کی‌روش طبق مصوبه هیات رئیسه فدراسیون بوده است اما در سوی مقابل، علی کفاشیان، نایب رییس اول فدراسیون که در زمان تمدید قرارداد با سرمربی پرتغالی هنوز فدراسیون را ترک نکرده بود، این بند را رد کرده است.

کفاشیان همانند خزانه‌دار فدراسیون فوتبال می‌گوید « بنده در جریان این پرداخت نبودم و واریز چنین رقمی هم به من اعلام نشده بود. طبق قرارداد این رقم ۱۰ درصد از پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ بود که باید از سوی فیفا پرداخت می‌شد».

چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ؟

تناقض در اظهارات تاج و کفاشیان به عنوان دو عضو هیات رئیسه در زمان امضای قرارداد یا کی روش از دیگر اتفاقاتی است که در فدراسیون فوتبال به وفور یافت می شود. از طرفی طبق نوشته ایسنا ؛ خزانه دار فدراسیون هم می گوید ۱۰ درصد پاداش فدراسیون فوتبال در جام جهانی به کی روش پرداخت شده نه ۲۰ درصد. البته نکته قابل تأمل در اظهارات خزانه دار فدراسیون که می تواند اظهارات او را زیر سوال ببرد، ادعای پرداخت حقوق کی روش از جام جهانی تا جام ملت ها توسط فیفا است که صحت ندارد چرا که بارها فدراسیون اعلام کرده مبلغ ۹۰۰ هزار یورویی توسط AFC پرداخت شده است.

آن‌طور که از کی روش شناخت وجود دارد، او فردی نیست که بدون امضای قرارداد با فدراسیون، مبلغی را دریافت کند که او را در آینده زیر سوال ببرد و اگر ۲۰ درصد هم از پاداش جام جهانی به او پرداخت شده باشد، براساس گفته های تاج براساس قرارداد است. در چنین وضعیتی که مشخص نیست حقیقت چیست و حق با چه کسی است، باید حرف چه کسی را باور کرد؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری مصطفی نیاز آذری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی مهدی تاج کفاشیان کی روش تابناک ورزشی اکبر طبری مصطفی نیاز آذری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی خزانه دار فدراسیون فدراسیون فوتبال جام جهانی ۱۰ درصد ۲۰ درصد کی روش چه کسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون بین المللی شمشیربازی بعد از اتمام رقابت های جایزه بزرگ سئول و بر اساس نتایج به دست آمده در این مسابقات، رده بندی جدید شمشیربازان جهان را منتشر کرد.

بر اساس رده بندی منتشر شده، علی پاکدامن صعودی تاریخی به رده سوم جهان داشته است. این جایگاه با یک پله ارتقا به دست آمده است. وی فروردین ماه بعد از کسب مدال برنز در جام جهانی مجارستان به رده چهارم صعود کرده بود.

در رده بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی، محمد رهبری و محمد فتوحی هم با ارتقای جایگاه مواجه شدند ضمن اینکه فرزاد باهر ارسباران جایگاه قبلی خود را حفظ کرده است.

جایگاه شمشیربازان ایران در رده بندی جدید فدراسیون جهانی به این شرح است:

* علی پاکدامن: رده ۳ (او پیش از این در جایگاه ۴ قرار داشت)
* محمد رهبری: رده ۲۷ (او پیش از این هم در جایگاه ۲۸ قرار داشت)
* محمد فتوحی: رده ٦۵ (او پیش از این در رده ۶۹ قرار داشت)
* فرز اد باهر ارسباران: رده ٨٨ (او پیش از این هم در این جایگاه قرار داشت)

کد خبر 6098512

دیگر خبرها

  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!