Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان ‌رضوی گفت: رئیس‌جمهور پنجشنبه از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی دو واحد صنعتی معدنی تولید گندله آهن و کنسانتره سنگ آهن در منطقه سنگان خواف را افتتاح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان‌ رضوی، علیرضا رزم‌حسینی اظهار کرد: واحد صنعتی معدنی توسعه فراگیر سناباد با سرمایه‌گذاری ارزی ۱۱۷ میلیون یورویی و سرمایه‌گذاری ریالی ۲۵۰ میلیارد تومانی در منطقه سنگان خواف اجرا شده و ظرفیت آن، تولید سالانه ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تن گندله آهن است.

استاندار خراسان ‌رضوی با بیان اینکه مجموع سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی این طرح صنعتی معدنی ۱۸۰۰ میلیارد تومان است، افزود: با افتتاح این واحد صنعتی معدنی برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح صنایع معدنی فولاد سنگان خواف خراسان هم با ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در منطقه سنگان خواف اجرا شده که برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

رزم‌حسینی ادامه داد: این واحد صنعتی معدنی ظرفیت تولید سالانه ۵ میلیون تن کنسانتره سنگ آهن را داراست.

استاندار خراسان ‌رضوی خاطرنشان کرد: این دو واحد صنعتی معدنی فردا پنج‌شنبه 22 خردادماه از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی توسط دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور استاندار خراسان رضوی علیرضا رزم حسینی واحد صنعتی معدنی خراسان رضوی سنگان خواف واحد صنعتی معدنی سرمایه گذاری سنگان خواف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲

امتداد - مدیر شعب خراسان رضوی از انعقاد قرارداد ساخت ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن استان و رشد ۴۴ درصدی مبلغ کل تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مصطفی تقوی مدیر شعب خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ اظهار داشت: مجموع تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۴۴ درصدی برخوردار است.

وی همچنین اظهار داشت: بیشترین سهم تسهیلات پرداختی مربوط به تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن است که با مبلغ قریب به ۵۲ هزار میلیارد ریال بیش از ۵۱ درصد از کل تسهیلات پرداختی را تشکیل می‌دهد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی همچنین گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ در این استان، قرارداد ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه با تامین اعتبار بالغ بر ۷۸ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد شده و تاکنون مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه به حساب متقاضیان این طرح واریز شده است.

تقوی اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه نهضت ملی استان خراسان رضوی شامل ۱۳ هزار و ۲۳۳ واحد حمایتی، یک هزار و ۲۷۶ واحد خود مالک و یک هزار و ۳۵۸ واحد روستایی است.

وی در پایان گفت: این مدیریت با همراهی و هم‌افزایی کارکنان پرتلاش استان از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت تحقق اهداف دولت محترم و خانه‌دار کردن آحاد مختلف جامعه اقدام کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد