Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم آخرین اخبار منطقه کاشان را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ علی قربانی ضمن اشاره به دستگیری عاملان تهدید و توهین در فضای مجازی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر توهین و تهدید نسبت به وی و خانواده او در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان کاشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به شناسایی یک متهم زن و یک متهم مرد با استفاده اقدامات فنی و تخصصی پلیسی در این رابطه افزود: نامبردگان با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شدند و در بازجویی اولیه هدف این کار را اختلافات شخصی و انتقام جویی عنوان کدند.

آبفای کاشان نسبت به افزایش مصرف  توسط شهروندان هشدار داد

محمدرضا اسدی با بیان اینکه مصرف آب در کاشان به واسطه شیوع ویروس کرونا 20 درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: منابع آبی ما به این میزان افزایش نداشته است در حالی که جایی برای حفر چاه آب وجود ندارد اما با وجود آنکه هنوز اول تابستان هستیم ذخایر آبی ما کاهش محسوسی داشته است.

وی با بیان اینکه از شهروندان درخواست می‌شود تا حد امکان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند، افزود: شست‌وشوی حیاط، خودرو و غیره از جمله موارد مصرف آب غیرضروری است؛ اگر ما یک دقیقه از زمان استحمام را کم کنیم به ازای هر نفر 13 لیتر آب صرفه‌جویی می‌شود و همین موضوع موجب ذخیره شدن مقدار قابل توجهی آب شرب می‌شود.

رئیس اداره آبفای کاشان با بیان اینکه با امور بسیار ساده می‌توان در ذخیره و صرفه جویی در مصرف آب کمک‌های شایانی کرد، ابراز داشن: برداشت از چاه‌های آب کاشان به صورت 24 ساعته انجام می‌شود و اگر خدای ناکرده قطعی برق و یا مشکل فنی برای الکترو پمپ‌ها پیش بیاید موجب افت و یا قطعی آب می شود.

وی با بیان اینکه هنوز گرمای کاشان در اوج قرار نگرفتیم، گفت: اگر مصرف آب کاشان به همین صورت ادامه داشته باشد امکان افت فشار آب در برخی از نقاط کاشان متصور است و بر همین اساس از تمامی شهروندان درخواست می شود تا در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند.

فرودگاه کاشان آمادگی برقرار مجدد پرواز به مشهد مقدس را دارد

سیدمسعود مسعودی ضمن اشاره به تعطیلی پروازهای فرودگاه کاشان به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با بهتر شدن وضعیت و با همکاری شهرداری کاشان و همچنین هماهنگی با نهادها و دستگاه‌های مربوطه، مقدمات و بستر از سرگیری پروازهای کاشان-مشهد مهیا شده است.

مدیر فرودگاه کاشان با بیان اینکه با بازگشایی کامل حرم مطهر رضوی آمادگی انجام پروازها وجود دارد، افزود: از سرگیری پروازها با تأکید ویژه نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم در استقرار، ورود و خروج مسافران و تمامی طول سفر صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/801/ ت

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صرفه جویی مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند

به گزارش همشهری آنلاین،خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

دقایقی است در فضای مجازی، خبری با عنوان فعال شدن «دهک ریاست جمهوری» در فضای مجازی که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است که این خبر جعلی است و چنین خبری نیز از سوی ایسنا منتشر نشده است.

مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند.

برای چندمین بار است که سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و اعتبار ایسنا به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

چندی پیش نیز خبر جعلی دیگری با عنوان «واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان» به نقل از ایسنا در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده بود به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود اقدام کنند که ایسنا بلافاصله اعلام کرد چنین خبری را در هیچ یک از خروجی‌های خود منتشر نکرده است.

کد خبر 847603 منبع: ایسنا برچسب‌ها يارانه معيشتي خبر ویژه اینترنت - هکر سازمان هدفمندسازی یارانه ها سید ابراهیم رئیسی یارانه

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت