Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از آمادگی این نهاد برای توسعه فعالیت‌های مشترک با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد.

دکتر سید علی‌نادر دهقانی امروز ۲۱ خردادماه در حاشیه بازدید جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از جهاد دانشگاهی استان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه‎های متنوعی فعالیت دارد، اظهار کرد: در حوزه آموزش یکی از مراکز مطرح کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از مراکز موفق در آموزش مهارت‎ها محسوب می‌شویم، ادامه داد: سالانه ۱۲ هزار نفر در جهاد دانشگاهی لرستان آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان افزود: در حوزه پژوهش چندین کار مشخص را انجام می‎دهیم که یکی از آنها کشاورزی است، در این بخش می‎توانیم برای توانمندسازی کشاورزان، آموزش‌های کشاورزی مدرن، فراوری و توسعه گیاهان دارویی را با بهره‎وری بالا ارائه دهیم.

دکتر دهقانی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در بحث گیاهان دارویی در کشور برند شده است، گفت: در حوزه انرژی نیز با توجه به وجود مرکز بهینه‌سازی مصرف انرژی این واحد، در روستاها با نصب سیستم‎های خورشیدی و انرژی پاک و همچنین مطالعات شهری و روستایی، فعالیت‌های پژوهشی عام و ... می‎توانیم با کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان همکاری داشته باشیم.

عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: در حوزه فرهنگی و تحلیل افکار عمومی تنها مرکز مطمئن و مورد اعتماد در استان هستیم، تیم علمی منسجم و سازمان یافته‎ای در جهاد دانشگاهی لرستان در این حوزه تشکیل شده و فعالیت دارند.

وی در ادامه با اشاره به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی گفت: آمادگی داریم تفاهم‎نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان برای موضوع درمان ناباروری مددجویان تحت حمایت امداد امام (ره) از مشاوره تا درمان منعقد کنیم و همکاری خوبی در این بخش داشته باشیم.

دهقانی همچنین بیان کرد: دو سال اخیر نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان فناوری از واحدهای فناور و مرکز رشد این نهاد به فروش رسیده و زمینه‌های همکاری نیز در این بخش وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مراکز مطرح رشد در کشور هستیم، عنوان کرد: در حال حاضر ۲۵۰ نخبه در قالب واحدهای فناور در مرکز رشد تحت حمایت جهاد دانشگاهی لرستان فعالیت دارند.

عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به راه‌اندازی پارک صنایع فرهنگی در این نهاد، اضافه کرد: در حوزه‌های مختلف فرهنگی می‌توانیم با کمیته امداد لرستان همکاری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در حوزه آموزش، فرهنگی، پژوهش و پزشکی کارهای سخت و طاقت‌فرسایی توسط جهاد دانشگاهی انجام شده که امروز تبدیل به فناوری و تولید محصول شده‌اند.

دهقانی با اشاره به خدمات شایسته کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان افزود: جهاد دانشگاهی و کمیته امداد دو نهاد انقلابی هستند و می‎توانند در حوزه‎های مختلف همکاری‎های مثمرثمری داشته باشیم که نتیجه نهایی آن خدمت به مردم شریف کشور و استان لرستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی لرستان کمیته امداد امام خمینی ره جهاد دانشگاهی لرستان کمیته امداد داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر

دریافت 17 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

ویدئویی از ماجرای باز شدن پای حاج عبدالله والی به بشاگرد و نحوه کمک رسانی او به مردم را در ویدئو ببینید.

کد خبر 848345 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم کمیته امداد بندرعباس- استان هرمزگان استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان