Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:24:48 GMT

تست کرونای دانشجویان خوابگاهی منفی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۹۷۶۰

تست کرونای دانشجویان خوابگاهی منفی شد

محمدرضا کلباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به استقرار برخی از دانشجویان این دانشگاه در خوابگاه ها به منظور گذراندن دروس عملی اظهار کرد: پیش از ورود دانشجویان به دانشگاه از آن ها تست سرولوژی کرونا (آزمایش خون) گرفته شد که خوشبختانه تست همگی آن ها منفی اعلام شد.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه زمان خروج این دانشجویان یک بار دیگر از آن ها تست گرفته خواهد شد، افزود: اگر این دوره را با موفقیت پشت سر بگذاریم، شرایط ما برای برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت حضوری بد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر درصدی از آلودگی میان دانشجویان مشاهده شود، امتحانات را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل برگزاری کلاس های عملی، حدودا ۳ هفته ترم را جلو انداختیم، گفت: احتمالا امتحانات پایان ترم از ۲۰ تیرماه شروع خواهد شد.

کلباسی افزود: با توجه به اینکه برگزاری کلاس های عملی فشرده برای دانشجویان ۲-۳ هفته به طول می انجامد، بنابراین مشخص نیست که شروع ترم جدید و همینطور پذیرش دانشجویان جدیدالورود ما چه زمانی است.

کد خبر 4945977 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس امتحانات پایان ترم دانشگاه ها دانشجویان ویروس کرونا امتحانات پایان ترم دانشجویان آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه ها دانشگاه های ایران دانشگاه تربیت مدرس کاردانی نظام جدید دانشگاه خوارزمی سازمان سنجش دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور

ابراهیم نعمتی معاون امور دانشجویان داخل کشو سازمان امور دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: برای ایجاد شادی، نشاط، حرکت، شادابی و پویایی دانشجویان این المپیاد در سه محور فعالیت‌های رباتیک، محوردیجیتال و فیجیتال و محور طراحی و نو آوری در ورزش در ۱۸ رشته طراحی شده است.
ابراهیم نعمتی افزود: همه دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، دانشگاه‌های آزاد و وزارت بهداشت تا ۲۵ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه setav. Ir با جزئیات این المپیاد آشنا و ثبت نام کنند.
وی افزود: این المپیاد ابتدا در دانشگاه‌های هر شهر، سپس در دانشگاه‌های استان و در پایان در مرحله ملی، پایان شهریور برگزار و دانشجویان برتر در این ۱۸ رشته به جامعه علمی کشور معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور