Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@15:58:08 GMT

انگلیس مرکز تولید بازیکنان نخبه فوتبال جهان نام گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۹۸۴۴

انگلیس مرکز تولید بازیکنان نخبه فوتبال جهان نام گرفت

استعدادیابی اصولی در مدارس فوتبال انگلیس باعث شده تا این کشور رده نخست تولید نخبه‌های فوتبال جهان را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یکی از بارزترین دلایل جذابیت فوتبال ظهور استعدادهای مختلف است و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی همواره پیگیر ستاره‌هایی هستند که می‌توانند سالیان زیادی در مستطیل سبز هنرنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه‌های اروپایی اعلام کردند در حال حاضر 5 استعداد برتر آینده فوتبال جهان با مطالعات دقیقی شناسایی شدند. این بازیکنان کیلیان امباپه، جیدون سانچو، مارکوس راشفورد، ترنت الکساندر آرنولد و رحیم استرلینگ هستند و جالب اینکه ملیت 4 نفر از این بازیکنان انگلیسی است.

این موضوع گویای آن است که فوتبال انگلیس در تولید نخبه‌های فوتبال گوی سبقت را از آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هلند و حتی فرانسه ربوده است. قیمت امباپه از 4 بازیکن انگلیسی بالاتر است اما این موضوع دلیل نمی‌شود تا شرایط استعدادیابی را در فرانسه بهتر از انگلیس دانست. 

طبق کارشناسی دقیقی که از سوی موسسات ارزشیابی بازیکنان صورت گرفته قیمت امباپه 259.2 میلیون یور تخمین زده می‌شود. او بالاتر از نیمار 222 میلیون یورویی است. قیمت استرلینگ 194.7، سانچو 179.1، آرنولد 171.1 و راشفورد 152.3 میلیون یورو برآورد شده و بدون تردید در زمانی که مشتریان برای جذب این ستاره‌ها اقدام کنند باید شاهد افزایش قیمت آن‌ها باشیم.

البته همه‌گیری ویروس کرونا «COVID-19» می‌تواند تأثیر منفی مالی در قیمت این بازیکنان نخبه داشته باشد و بدون تردید باشگاه‌های این بازیکنان اگر با مشکلات مالی مواجه نشوند در فصل نقل و انتقالات تابستانی تصمیم برای فروش ستاره‌های خود نخواهند داشت. 

نکته قابل اهمیت در تحقیقات انجام شده این است که برتری انگلیس در تولید استعدادهای ناب فوتبال به دلیل روش صحیحی که در مدارس فوتبال این کشور وجود دارد به قاره اروپا محدود نمی‌شود و در کل جهان انگلیس رتبه اول را در اختیار دارد. برزیل و آرژانتین که زمانی محل صادرات بازیکنان شاخص فوتبال جهان بودند در زمینه تولید برترین استعدادها قافیه با به انگلیس باختند و باید روش خود را تغییر دهند تا انگلیس با اتکا به ستاره‌های زیادی که دارد به قدرت بلامنازع فوتبال جهان تبدیل نشود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: مارکوس راشفورد رحیم استرلینگ کیلیان امباپه جیدون سانچو الکساندر آرنولد فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پس از ناتوانی در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با شکست به پایان می‌رساند.

با توجه به این ناکامی، انتظار می‌رود آنها در تابستان تغییراتی در تیم اعمال کنند. یکی از مشکلات بارسا در این فصل خط حمله بود و به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه، آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پست‌های هجومی را تقویت کنند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بارسا قصد دارد در ماه‌های آینده در مورد اینکه او را بفروشند و یا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند تصمیم بگیرد. لوا در حال حاضر از حضورش در بارسلونا راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

در مصاحبه جدیدی پیش از دیدار با والنسیا، از او مورد دیدگاهش در مورد بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان سوال شد.

او گفت: «گفتن این موضوع دشوار است، زیرا ما هنوز یورو و بازی‌های تعیین‌کننده لیگ قهرمانان اروپا را داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگام بهترین بازیکنان جهان هستند.»

دیگر خبرها

  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه