Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@03:46:39 GMT

درخواست امام جمعه بوشهر از مردم برای جدی گرفتن کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۰۱۶۰

درخواست امام جمعه بوشهر از مردم برای جدی گرفتن کرونا

امام جمعه بوشهر گفت: از شهروندان بوشهری درخواست می‌کنم که موضوع بیماری کرونا را جدی بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در نشست با خبرنگاران، گفت: از شهروندان استان بوشهر درخواست می‌کنم که موضوع ویروس منحوس کرونا را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بیماری جان افراد را تهدید می‌کند و مهم ترین اقدام برای مقابله با آن ماندن در خانه می باشد.

امام جمعه استان بوشهر با تاکید بر اینکه حفظ سلامتی در اولویت دین مبین اسلام است، تصریح کرد: در اسلام حفظ سلامت خود و دیگران در برابر بیماری‌ها به ویژه بیماری‌های صعب العلاج، لازم و واجب می باشد و عدم مراعات بهداشت شخصی و اجتماعی اگر منجر به بیماری شود، در برخی از مواقع حرام است.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: مردم استان بوشهر در راستای مقابله با ویروس کرونا، از رفت و آمدهای غیرضرور خودداری کنند، و در محیط عمومی از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را مراعات کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین کارها در عرصه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ سلامت خود و دیگران و همکاری با ستاد مبارزه با بیماری کروناست و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، این همکاری یک جهاد می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد

ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج گفت: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم از نکاتی است که باید همواره مد نظر مسؤولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

ماموستا فایق رستمی امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدجامع شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است. جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن، هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

وی بیان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

او خدمت عام‌المنفعه به دور از باندبازی و اجرای عدالت را از دیگر انتظاراتی دانست که مردم از مسؤولان دارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • مولد سازی در گناوه باید با در نظر گرفتن مصلحت شهر باشد
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد