Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بلاتکلیفی باشگاه ذوب آهن و اعلام میودراگ رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال این باشگاه مبنی بر عدم تمایل برای بازگشت به ایران، گفت: ما روز گذشته بلیت بازگشت این مربی را که فکر می کنم برای شنبه یا یکشنبه هفته بعد باشد، تهیه کرده ایم. وظیفه خود را انجام دادیم و رادولوویچ هم باید به تعهداتش عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در رسانه ها عنوان کرده که نمی خواهد برگردد ولی رسما چیزی به باشگاه اعلام نشده است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: دنبال این هستیم که رادولوویچ ظرف سه، چهار روز آینده به ایران برسد و در تمرینات تیم حاضر شود. البته تمرینات ما به صورت منظم زیر نظر دستیاران رادولوویچ انجام می شود و مشکلی نداریم. ما به تعهداتمان عمل کرده ایم و مبنا بر نیامدن این مربی نیست.

جمشیدی در خصوص احتمال انتخاب یک مربی موقت تا تعیین تکلیف سرمربی ذوب آهن، تاکید کرد: همانطور که گفتم بحثی برای نیامدن سرمربی نیست. مانعی از طرف باشگاه وجود ندارد. با این حال اگر اتفاق خاصی رخ داد، باید در جلسه هیات مدیره تصمیم گیری کنیم.

وی افزود: رادولوویچ در صحبتی که با مدیرعامل باشگاه داشت اعلام کرد مشکلی ندارد و به ایران می آید. حتی در ویدئو کنفرانس طرفین مشخص شد که گویا رادولوویچ در سفارت و دنبال کارهای ویزایش بوده است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن همچنین درباره گلایه و نارضایتی بازیکنان این تیم به خاطر دریافتی هایشان اظهار کرد: مدتی پیش یک مقدار از قرارداد بازیکنان را دادیم. فکر می کنم به طور متوسط تا الان ۶۰ درصد از قراردادها پرداخت شده باشد.

جمشیدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر کناره گیری رسول کربکندی از مدیریت سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن و گلایه های او هم گفت: من صحبت های آقای کربکندی را ندیدم و در جریان نبودم. ایشان مدتی است سر کار حاضر نشده و دلیلش را نمی دانم. این قضایا به مدیرعامل باشگاه بر می گردد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پایان ضمن رد خبر احتمال استعفای جواد محمدی مدیرعامل باشگاه تصریح کرد: محمدی یک مقدار کسالت داشت و هنوز هم دارد ولی ولی با این حال همچنان در محل کارش حاضر می شود.

کد خبر 4945948 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: میودراگ رادولوویچ تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فیفا لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند

گالتیه انتظار دارد لوپتگی در سن سیرو به قدرت برسد. 

كريستوف گالتیه، سرمربی کنونی الدحیل قطر، اعتراف کرده است که با باشگاه میلان در مورد جانشینی سرمربی این تیم، گفتگو کرده است.

طرفداری | گالتیه در بحبوحه فضایی نامشخص به قطر نقل مکان کرد، آن هم در حالی که اتهام آزار و اذیت نژادی علیه او مطرح بود. با این حال، این سرمربی فرانسوی از اتهاماتی که به دوران حضورش در نیس بر می‌گردد، تبرئه شده است. او که در حال حاضر در حال مربیگری در خاورمیانه است، به بازگشت به اروپا لینک شده است و گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که نام او در فهرست گزینه‌های مد نظر مدیران میلان قرار دارد.

انتظار می‌رود استفانو پیولی در پایان فصل از این باشگاه جدا شود. این سرمربی ایتالیایی به طور قابل توجهی به تیم رقیب در سری آ یعنی ناپولی، لینک شده است. گفتنی است که خولن لوپتگی، پائولو فونسکا سرمربی لیل، به همراه گالتیه به عنوان جانشین احتمالی پیولی در نظر گرفته شده‌اند.

گالتیه در مصاحبه با اکیپ تایید کرد که با آن باشگاه ایتالیایی مذاکره کرده است. او گفت:

حتی اگر با مدیران (میلان) صحبت نکرده باشم، این بسیار مایه مباهات است. به گمانم، به نظر رسید که آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند.

به نظر می رسد انتقال به سن سیرو در حال حاضر برای گالتیه منتفی است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی گاتزتا دلو اسپورت از گزینه‌های هدایت میلان

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی فدراسیون کشتی آمریکا به بازگشت «دیوید تیلور»
  • واکنش سخنگوی کشتی آمریکا به دوپینگ بروکس و بازگشت تیلور
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • بارش شدید باران در پایتخت
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!