Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، همسر بانوی رکابزن فوت شده می‌گوید، دوچرخه سواران تلاش کردند تا زمان رسیدن آمبولانس، ونوس نوری را احیای قلبی کنند. او همچنین از طرح شکایت علیه شهرداری خبر داد.

علی زرین خاک همسر ونوس نوری بانوی رکابزن که ۱۴ خرداد بر اثر تصادف خودرویی با دوچرخه‌اش، جان خود را از دست داد، در مورد زمان رسیدن آمبولانس و اینکه پیگیر پیدا کردن راننده متواری است یا خیر؟ بیان کرد: زمانی که با من تماس گرفته شد و خودم را به محل حادثه رساندم آمبولانس هم رسید، اما کسانی که آنجا بودند به من گفتند ۲۰ دقیقه بعد از تماس با اورژانس، موتورلانس آمده بود که کاری نتوانسته بود انجام دهد و بعد از آن ماشین آمبولانس آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن هم به همراه آمبولانس به بیمارستان حضرت رسول رفتیم. تا زمانی هم که آمبولانس برسد، دوچرخه سواران دیگر خودشان با دست مشغول احیای همسرم شده بودند.

او ادامه داد: در بیمارستان متوجه شدم که انگار دکتر بیمارستان گزارش تکنسین اورژانس را خوب ننوشته بود، چراکه تکنسین اورژانس پس از دیدن گزارش بسیار ناراحت شد و دیدم که تکنسین اورژانس کنار دیگر همکارانش رفت و به آن‌ها گفت که این گزارش برای او بسیار بد می‌شود. حالا نمی‌دانم دیر بیمار را به بیمارستان رسانده بودند و یا اقدامات اولیه را خوب انجام نداده بودند.

همسر ونوس نوری در مورد تلاش برای پیدا کردن راننده متواری نیز گفت: فعلا تقاضای بررسی دوربین‌ها را کرده‌ایم و قرار است به ما جواب بدهند. زمانی که من به کلانتری رفتم از من سوال کردند شکایت دارم یا نه که عنوان کردم از راننده متواری و شهرداری شکایت دارم. همچنین تقاضای بازبینی دوربین‌ها را دارم.

او در پاسخ به این پرسش که چرا از شهرداری هم شکایت دارد، تاکید کرد:، چون گاردریل‌ها را که بریده بودند، باقی مانده و آن‌ها که از جنس آهن و بسیار هم تیز بود را نبرده بودند. همسر من هم در اثر شدت ضربه، پرت می‌شود پیشانی‌اش به همان باقی مانده گارد ریل‌ها برخورد می‌کند و همان موضوع کار را تمام می‌کند.

زرین خاک در مورد اینکه گفته شده همسر او شهروند عادی بوده نه دوچرخه سوار حرفه‌ای تصریح کرد: همسر من پنج مسابقه در لیگ دوچرخه سواری کوهستان شرکت کرده بود و عضو تیم آباریس آوا بود. نتایجش هم موجود است. نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود. او علاوه بر دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، یوگا و کیک بوکسینگ هم انجام می‌داد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو

سعید مهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت 9:15 امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه طی تماس با اورژانس حادثه تصادف در محور مرادلوی شهرستان مشگین شهر گزارش شد.

وی خارنشان کرد: به دنبال تصادف دو خودروی پژو ۴۰۵ در مرادلو روستای سید قهرمانلو بلافاصله آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی اردبیل افزود: ۷ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر منتقل شدند.

کد خبر 6095725

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت