Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام خانلرخانی که تیم تحت رهبری او با این قهرمانی، پرافتخارترین تیم لیگ برتر شد با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: لیگ برتر با تصمیم سازمان لیگ در جلسه ای با مسئولان تیم به اتمام رسید و برای من جای خوشحالی دارد که با وجود صدرنشینی و چهار امتیاز نسبت به تیم دوم جدول حداقل به عنوان تیم دوم انتخاب نشدیم!

وی افزود: تا پایان لیگ ما سه دیدار با مس کرمان، نفت و کن باید برگزار می کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقیب ما نیز قبل از دیدار با شهرداری، دانشگاه آزاد، پاس قوامین و مس کرمان، یعنی تیم‌های سوم تا پنجم جدول را پیش رو داشت که شیوع بیماری کرونا مانع از آن شد تا بازیها ادامه پیدا کند.

سرمربی شهرداری ورامین در مورد رکورد شکنی این تیم هم گفت: این ششمین قهرمانی تیم ما در رقابتهای لیگ برتر بود و از این حیث بی رقیب هستیم و با مدیریت خوب باشگاه و حمایت های بی دریغ مسئولان شهرستان، نام ورامین را برای همیشه در تاریخ لیگ برتر تکواندو کشور ثبت کردیم.

خانلرخانی در مورد اظهار نظر مدیرعامل کن که بیان کرده بود اگر بازیها برگزار می شد، 80 درصد همین نتایج رقم می خورد گفت: برای آقای چگینی احترام زیادی قائل هستم و قصد ندارم به ایشان پاسخ دهم، ولی ما دور رفت این تیم را شکست داده و با وجود آنکه یک تساوی هم ما را به خواسته خود می رساند، دور برگشت نیز به جرات می توانم بگویم همان نتیجه را تکرار می کردیم.

وی در پایان گفت: به همه تیم هایی که به سکوی قهرمانی راه پیدا کردند تبریک می گویم و به هر حال تصمیمی بود که اتخاذ شد. ولی جای شکرش برای ما باقی است که از سوی سازمان لیگ به عنوان نایب قهرمان انتخاب نشدیم.

کد خبر 4946073

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم تکواندو شهرداری ورامین تکواندو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فیفا لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس

با توجه به نتایج رقم خورده تا امروز در ادواری که تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر حضور داشته این باشگاه هنوز نتوانسته در هیچ یک از رقابت‌های لیگ برتری در تقابل با تیم پرسپولیس برنده زمین مسابقه را ترک کند.

نگاهی به بازی‌های اخیر این دو تیم در لیگ برتر مشخص می‌کند نساجی فقط در ۵ بازی آخرش مقابل استقلال ۱۵ بار دروازه خود را باز شده دیده است. علاوه بر آن، این تیم شمالی پیروزی هنوز نتوانسته طعم شیرین برد مقابل پرسپولیس در لیگ برتر را بچشد.

اما از سوی دیگر ساکت الهامی سرمربی استقلالی تیم نساجی مازندران نیز در تقابل با پرسپولیس یک بار موفق شده در دوران هدایت مس رفسنجان مقابل سرخ های تهرانی این تیم پرطرفدار لیگ برتری را متوقف کند. از این رو شاید بتوان گفت علاوه بر انگیزه‌های زیاد بازیکنان تیم نساجی مازندران برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس ساکت الهامی نیز شخصاً انگیزه‌های زیادی برای کسب موفقیت مقابل شاگردان اوسمار ویرا دارد تا با شکستن طلسم نباختن پرسپولیس مقابل نساجی مازندران خودش را بیش از پیش نزد هواداران نساجی مازندران و البته استقلالی‌ها محبوب کند.

بدون شک آنچه بیش از هر چیز در چنین شرایطی برای تیم استقلال مهم به نظر می‌رسد این است که تیم پرسپولیس در ۵ هفته باقی مانده تا پایان لیگ برتر امتیاز از دست بدهد تا بخت آبی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر شود.

از یاد نبریم که ساکت الهامی در ابتدای فصل جاری لیگ برتر نیز یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم استقلال همراه با محمد ربیعی بود که در نهایت جواد نکونام هدایت تیم استقلال را در دست گرفت.

دیگر خبرها

  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید