Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، تفاهنامه بورسیه تحصیلی دانش آموزان بین آموزش و پرورش بخش نوبران ساوه و یک شرکت مواد غذایی برگزار منعقد شد.

با امضا تفاهم نامه بین یک شرکت مواد غذایی نوبران ساوه و آموزش و پرورش نوبران مقرر شد، سالانه ۱۰ نفر از دانش آموزان برتر علمی برای کار در این شرکت بورسیه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از دانش آموزان برتر علمی و مسابقات فرهنگی و هنری که با موضوعات مختلف از سوی شرکت مواد غذایی نوبران برگزار شده بود، با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.

محمد صابر رئیس اداره آموزش و پرورش نوبران در حاشیه این مراسم*** گفت: براساس تفاهنامه، مقرر شد که هرساله ۱۰ دانش آموز برتر علمی از سوی این شرکت تولیدی بورسیه شده و آینده‌ی شغلی انان تامین شود.

محمد کریمی مدیرعامل این شرکت غذایی نوبران هم*** گفت: هدف از اجرای این تفاهنامه شناسایی استعداد‌ها و تربیت نسلی پویا برای ساختن آینده کشور است.

او با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری بخش نوبران افزود: برای فرهنگ سازی و ایجاد اشتغال در این زمینه، هر دانش آموزی که با ارائه طرح اشتغال زایی، بتواند یک نفر را مشغول بکار کند، پس از تصویب طرح در کمیته سرمایه گذاری شرکت، از تسهیلات اشتغالزایی بهره‌مند خواهد شد.

مدیرعامل این شرکت غذایی نوبران از اولویت جذب نیرو‌های روستایی در شرکت تولید مواد غذایی نوبران خبر داد و افزود: اعتقاد داریم که روستائیان ما از تعهد و مسئولیت پذیری بالایی در امور برخوردار هستند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورسیه تحصیلی دانش آموزان استان مرکزی دانش آموزان مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان جز سه استان برتر کشوراست

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین سه شنبه شب در نشست مسئولان حوزه معاونت علمی ریاست جمهوری اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه توسعه اقتصاد دانش بنیان جز سه استان برتر کشور است و بر اساس آمار ارائه شده، رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ۲ استان دارای نمره ۸۶ از ۱۰۰ هستند و بوشهر نیز ۸۴ را از ۱۰۰ کسب کرده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر در تبیین شاخص‌های توسعه اقتصاد دانش بنیان استان خاطر نشان کرد: برگزاری ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان، تعیین مأموریت‌های نخبگان، اقدامات تسهیل گرانه در حوزه دانش بنیان، مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان و صادرات محصولات دانش بنیان از اقدامات مهم استان در این راستا است.

باستین تصریح کرد: از پارک علم و فناوری خلیج فارس و سایر دستگاه‌های ذیربط تقدیر می‌کنم که استان بوشهر از رتبه ۲۱ سال ۱۴۰۱ به رتبه سوم سال ۱۴۰۲ ارتقا یافته است.

وی از سهم بالای استان بوشهر در قرارداد بار اول کشور خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته، ۳۳۰ میلیون دلار قرارداد تولید بار اول در کشور ثبت شده که ۴۹.۵ میلیون دلار سهم استان بوشهر است.

باستین با بیان اینکه ۱۵ درصد قراردادهای تولید بار اول متعلق به شرکت‌های نفت و گاز در استان بوشهر است گفت: شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر در این قراردادها سهم کمی داشته‌اند که باید سهم استان افزایش یابد.

وی ابراز داشت: با تلاش و همکاری مدیر کل امور مالیاتی استان، ۹۵ درصد شرکت‌های دانش بنیان استان از پرداخت مالیات معاف شدند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از پارک علم و فناوری خلیج فارس انتظار می‌رود، در کمترین زمان ممکن، قانون‌جهش تولید دانش بنیان و دستور العمل های مربوطه را به دستگاه‌های ذیربط ارائه کند.

وی اضافه کرد: خرید کالاهای تولیدی شرکت‌های دانش بنیان استان باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان بویژه مجموعه‌های نفت و گاز و پتروشیمی قرار گیرد.

باستین با بیان اینکه لیست تولیدات بار اول باید به طور مستمر بروز رسانی شود افزود: تولیدات بار اول، به دستگاه‌های استانی، اطلاع رسانی شود.

باستین ابراز داشت: اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی که یک‌درصد اعتبارات هزینه‌ای است به صورت متمرکز در اختیار شورای توسعه و برنامه ریزی استان قرار گرفته تا با مشورت با کارگروه پژوهشی استان، هزینه شود.

کد خبر 6099865

دیگر خبرها

  • استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان جز سه استان برتر کشوراست
  • همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی
  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • فراخوان «کسب دانش فنی تولید کلرومتان در مقیاس پایلوت»
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد