Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@05:47:17 GMT

مشکل آب آشامیدنی دهستان ویژنان حل می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۰۵۶۸

مشکل آب آشامیدنی دهستان ویژنان حل می شود؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با عذرخواهی از مشکلات ایجاد شده برای اهالی تعدادی از روستاهای دهستان ویژنان با اشاره به اینکه تعدادی از روستاهای مسیر مجتمع آب آشامیدنی دهستان ویژنان در تامین آب شرب با مشکل مواجه هستند گفت : بخشی از خطوط مسیر نیاز به اصلاح و تعویض دارند و در برخی از نقاط نیز خطوط دچار انسداد شده که ناشی از رسوبات سنوات گذشته بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : مشکلی از نظر منابع آبی برای تامین آب این دهستان نداریم اما عمده خطوط آبرسانی به لحاظ قدمت بیش از ۳۰ سال فرسوده هستند و این شبکه ها نیاز به اصلاح دارند.

او افزود : در برخی روستاها هم با توجه به عدم پرداخت پیمانکاران روز تعطیل شده بود که طی هفته آینده تامین مالی صورت خواهد گرفت و ظرف ۱۰ روز آینده این پروژه ها فعال خواهند گشت و امیدواریم مشکل مجتمع ویژنان امسال به صورت اساسی حل شود ضمن اینکه ظرف مدت ده روز آینده تا یک ماه آینده عمده این پروژه ها نیز به بهره‌برداری خواهند رسید .

محمودیان فرماندار شهرستان گیلانغرب از مردم عزیز روستاهای چم سورک و مورت ویژنان بابت مشکل کمبود آب شرب آنها عذرخواهی نمود و گفت : به دنبال حل مشکل به صورت اساسی هستیم و تلاش می‌کنیم با تعویض خطوط دارای مشکل حداقل خواسته مردم تا اصلاح خطوط بصورت اساسی در اسرع وقت محقق گردد .

او افزود : طبیعی است اصلاح و تعمیرات خطوط رونده آبرسانی را با مشکل مواجه نماید اما در طول مدت اصلاح شبکه آب مورد نیاز اهالی به صورت سیار تامین خواهد شد و تلاش می شود اهداف پیش بینی شده در کمترین زمان ممکن تحقق یابد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست منابع آبی منابع آب آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان