Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@00:01:11 GMT

کُلزای خراسان شمالی در ۶ مرکز، خریداری می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۰۶۷۱

کُلزای خراسان شمالی در ۶ مرکز، خریداری می شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: ۶ مرکز خرید کُلزا آماده تحویل گرفتن محصول کشاورزان استان است.

«محمد بدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کُلزای خراسان شمالی در ۶ مرکز، خریداری می شود، اظهارداشت: خرید محصول کُلزاکاران به صورت تضمینی انجام می شود که اکنون آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی افزود: پیش بینی می شود امسال ۶ هزار تُن کُلزا در استان تولید شود.

 

بدری با بیان اینکه تمام کلزاهای تولیدی استان برای فرآوری به سایر استان ها ارسال می شود، افزود: در این استان واحد روغن کشی راه اندازی نشده است از این رو تمام محصول تولیدی کلزاکاران از استان خارج می شود.

 

وی افزود: بر اساس پیش بینی ها، پنج هزار و ۵۰۰ تُن کُلزا از کشاورزان استان خریداری می شود.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: امسال قیمت خرید تضمینی کلزا به ازای هر کیلوگرم ۴۶ هزار و ۶۰۰ ریال تعیین شده است.

 

چهارهزار و ۴۶ هکتار از کشتزارهای خراسان شمالی زیر کشت کُلزا رفته که پس از سرمای دیررس بهاره، سه هزار و ۷۴۵ هکتار آن به بار نشسته و پیش‌بینی می‌شود از این سطح ۶ هزار تُن دانه محصول برداشت شود.

پایان پیام/569

منبع: شبستان

کلیدواژه: بدری کشت کلزا خرید تضمینی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محورهای شمالی کشور

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، این مرکز صبح امروز (جمعه) در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور اعلام کرد: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

همچنین این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز آخرین وضعیت جوی ترافیکی در سایر محورها را نیز روان توصیف کرد.

آخرین وضعیت جوی حکایت از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، لرستان، همدان، خوزستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد.

دیگر خبرها

  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • احتمال جاری شدن سیلاب در خراسان شمالی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • تیتکانلو در خراسان شمالی لرزید
  • زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور