Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که اجرای سیاست‌های جزیره‌ای و دوگانه وزارتخانه نیرو و جهاد کشاورزی در رابطه با الگوی کشت باعث ضرر و زیان کشاورزان شده که باید تعیین تکلیف شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی مسائل مربوط به حوزه انرژی با حضور وزیر نیرو گفت: لازم است وزیر نیرو درباره نظارت ناکافی در بخش گرمسیری استان کرمانشاه توضیحاتی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دغدغه نمایندگان است که باید به آن توجه شده و پاسخ داده شود.
به گفته وی یکی دیگر از سوالات نمایندگان دلیل اختصاص انشعابات به ساختمان‌های مجلل و ویلاهای غیرمجاز در حاشیه‌ رودخانه‌ها است. نمایندگان می‌پرسند که چرا این انشعابات داده می‌شود؟.
همچنین تعدادی از نمایندگان سوالاتی در حوزه آبریزها و تخصیصات مربوط به آن دارند مبنی بر اینکه نگاه به آن حوزه ملی یا محلی است مثلا در حوزه سیستان و بلوچستان گلایه‌هایی وجود دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان سوالاتی در خصوص گرفتن بهای پلکانی و سیاست‌های مربوط به آن داشتند که در گذشته اجرا می‌شد و ظاهرا متوقف شده است. این تأثیر منفی در امور وزارت نیرو گذاشته که باید دلیل توقف آن توضیح داده شود. تعدادی از نمایندگان هم گلایه‌مند از سیاست‌های جزیره‌ای و دوگانه وزارتخانه‌های نیرو و کشاورزی درباره الگوی کشت هستند که این باعث ضرر و زیان کشاورزان شده و باید تعیین تکلیف شود.
قالیباف در پایان گفت: لازم است درباره کندی پیشرفت پروژه‌ها هم توضیح داده شود. این سوال بسیاری از نمایندگان بوده که چرا اعتبارات اختصاص داده نشده و حتی بسیاری از پروژه‌ها بودجه‌ای برای نگهداری پروژه‌ها ندارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به وجود بیش از ۱۴ هزار هکتار انواع باغ در این شهرستان که بیشترین سطح باغ در استان همدان است، گفت: نهاوند امسال در اجرای طرح سرشاخه کاری رتبه برتر کشور را دارد.

توکل آبشناس افزود: بیش از ۴ هزار هکتار باغ گردو در شهرستان نهاوند وجود دارد که پس از باغ سیب، بیشترین سطح باغ‌های این شهرستان را به خود اختصاص داده است. 

او همچنین گفت: امسال بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ پیوندک رایگان گردو در اختیار باغداران قرار می‌گیرد و استقبال خوبی از این طرح شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: سالانه ۷ هزار تن گردو در این شهرستان برداشت می‌شود که با اجرای این طرح پیش بینی می‌شود ۱۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند