Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه تراکتور با بهانه‌جویی و طرح ترفندی جدید تلاش می‌کند تا رقابت‌های این فصل لیگ برتر نیمه‌تمام باقی بماند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مالک باشگاه تراکتور تبریز در چند ماه اخیر بیشتر از اینکه به فکر مشکلات تیمش و پرداخت بدهی معوقه بازیکنان خارجی باشد، درگیر پیدا کردن بهانه‌های جدید برای تعطیلی مسابقات این فصل لیگ برتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای اینکه در این مسیر تنها نماند، مالکان باشگاه‌های خصوصی نساجی مازندران و شهر خودرو خراسان را همراه خود کرد. بهانه‌ها و اقداماتی که از این مالک برای تعطیلی لیگ شنیده می‌شود واقعاً مضحک و خنده‌دار بوده و جای سؤالات فراوان دارد. اگرچه همین اتفاقات باعث شد خیلی‌ها به این نتیجه برسند چه بهتر است مدیریت باشگاه‌های لیگ برتر به چنین مالکانی واگذار نشود. یا قبل از هر واگذاری در مورد خرید‌ارها تحقیقات بیشتری بعمل بیاید.

حداقل با خصوصی نشدن باشگاه‌ها و در واقع حفظ مالکیت آنها به صورت حقوقی، نه حقیقی، شاهد چنین اتفاقات غیرمنتظره نخواهیم بود.

محمدرضا زنوزی مالک دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی که این روز‌ها خود را صاحب کل فوتبال ایران می داند، بعد از اینکه نتوانست رضایت مدیران باشگاه‌ها را برای امضای نامه تنظیم شده او برای فیفا در راستای تعطیلی لیگ برتر اخذ کند، در تازه‌ترین اقدام خود خبر از ابتلای 6 بازیکن تیم تراکتور به ویروس کرونا داده است.

جالب اینکه اصلاً در این خبر اعلام نشده که کدام یک از اعضای تیم فوتبال تراکتور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. در حالی که اعضای یک تیم فوتبال  شامل بازیکنان، مربیان، کادر پزشکی، خدمات و... می‌شود. ضمن اینکه بارها از سوی زنوزی شنیده بودیم که هر بازیکنی به ویروس کرونا مبتلا شود، عمر فوتبالی‌اش به پایان می‌رسد و او شاید به ظاهر نگران آینده این 6 نفر از اعضای تیمش است. در شرایطی که بازیکنی مانند پابلو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم یوونتوس چهار مرتبه متوالی تست کرونا او مثبت شد و حالا با رهایی از این ویروس در تمرینات تیمش بدون مشکل شرکت می‌کند.

خیلی بهتر است که باشگاه تراکتور و مالک محترم آن به این قضیه یا بهتر بگوییم به بهانه‌جویی‌های خود خاتمه داده و در آستانه آغاز دوباره لیگ روی بازی‌هایی که پیش رو دارد، متمرکز شود. اگر این باشگاه توان پرداخت بدهی‌هایش به بازیکنان سابق و فعلی خود که برخی از آنها در تمرینات حاضر نمی‌شوند را ندارد، این موضوع به باشگاه‌های دیگر مربوط نیست و باید با تأمین منابع مالی، تیم تراکتور آماده رقابت با تیم‌های دیگر شود تا مسابقات با حضور تمامی تیم‌ها ازسرگیری شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: نساجی مازندران ویروس کرونا تراکتور محمدرضا زنوزی شهر خودرو خراسان باشگاه تراکتور باشگاه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی تراکتور و فولاد در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های تراکتور و فولاد امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تراکتور و فولاد

لیگ برتر ایران (فولاد - تراکتور) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

کد خبر 751003

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!