Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@02:35:27 GMT

"طعم اصفهان" در عمارت هنرمند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۱۰۷۹

'طعم اصفهان' در عمارت هنرمند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین تحویلیان در خصوص نمایشگاه خود که به‌تازگی در عمارت هنرمند برپاشده گفت: آثار این نمایشگاه به موضوع اصفهان و نقاط بکر و کمتر دیده شده این شهر پرداخته که تابلو‌ها با تکنیک آبستره و آبرنگ ترسیم شده اند و نمایانگر مناطق کشف نشده شهر اصفهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: بازدید کنندگان این نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لحاظ شده در ایام کرونایی در نمایشگاه حضور پیدا کردند. یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه حال و هوای آثار این هنرمند اصفهانی را شعرگونه و توام باخیالبافی دانسته و اعلام کرد که هر اثر ایشان بافت قدیمی وسنتی اصفهان را به ما یادآور می‌شود.
این هنرمند اصفهانی گفت:  اصفهان، برای ما اصفهانی‌ها، خیلی درونی است و از آنجا که اکثر نقاشی‌های نمایشگاهم، بخش‌های کشف نشده شهر را در تلفیق با یک حس شخصی به تصویر می‌کشند، تصمیم گرفتم نام "طعم اصفهان" را برای آن انتخاب کنم.
تحویلیان با اشاره به سابقه برگزاری نمایشگاه‌هایی در کشور روسیه، دبی و کره جنوبی ادامه داد: تعداد ۳۵ اثر در نمایشگاه اصفهان بنده در معرض دید شهروندان قرار گرفته که حدود شش اثر از آن‌ها به عنوان چیدمان انتخاب شده است و مابقی آن بصورت تابلو در گالری‌ها به نمایش گذاشته شده است.
احمدرضا ناصرحکمت شاعر و نویسنده کتاب آفتاب تازه نیز با حضور در این نمایشگاه، کرونا را یک واقعیت اجتناب ناپذیر دانست و گفت: ممکن است سال‌های سال مردم با ویروس کرونا درگیر باشند لذا برگزاری نمایشگاه‌های هنری از این دست می‌تواند عاملی روحیه بخش برای آن‌ها باشد. وی در رابطه با آثار نمایشگاه، به مدرن بودن سبک کار آقای تحویلیان اشاره کرده و توجه به اصالت اصفهانی در آثار ایشان را نقطه قوت این نقاشی‌ها دانست.
این نویسنده با اشاره به نقش مسئولین امر در توسعه هنر به ویژه هنر نقاشی اظهار داشت: اصفهان می‌تواند زیربنای مناسبتری برای ارائه و توسعه کار‌های هنری باشد که این امر مستلزم حمایت‌های بیشتر شهرداری و نهاد‌های فرهنگی از هنرمندان و فعالیت‌های هنری آن‌ها است.
 علاقه‌مندان برای بازدید از آثار این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ به محل عمارت هنرمند واقع در میدان شهدا، خیابان ابن سینا، کوچه دوم مراجعه کنند.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه نقاشی حسین تحویلیان طعم اصفهان شهرداری اصفهان عمارت هنرمند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اجرای این طرح برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در سراسر کشور از جمله در اماکن و معابر عمومی، واحد‌های صنفی و خودرو‌ها آغاز شده است.
سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان اینکه اولویت اصلی پلیس، زیست عفیفانه و توجه به حفظ حرمت و حریم خانواده است افزود: نیرو‌های انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب نور، وظیفه دعوت مردم را به قانون مداری دارد، اگر هنجارشکن در مرحله اول که تذکر زبانی است، پذیرفت که هیچ، اما اگر بخواهد از قانون سرپیچی کند، اعمال قانون می‌شود.
بانوان شرکت کننده در این برنامه، تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا را خواستار شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت بازنگری در حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود