Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از ورود جدی امداد به تامین تغذیه زنان باردار و کودکان شیرخوار در استان خبر داد.

جاسم محمدی فارسانی امروز ۲۱ خرداد در بازدید از جهاد دانشگاهی لرستان اظهار کرد: در بحث مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان و کمک‎هایی که مجموعه امداد می‌تواند انجام دهد سه پیشنهاد دارم که بخشی به جهاد دانشگاهی و بخشی نیز به ما بر می‎گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان در لیست مراجعه‌کنندگان جایی را برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) لحاظ کنند تا مورد و وامی که از دستمان برآید برای درمان ناباروری خانواده کمیته امداد استان انجام دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه هزینه درمان ناباروری در جهاد دانشگاهی استان قابل مقایسه با هزینه‎های سرسام‌آور درمان در کلان‎شهرها نیست، گفت: سیاست کمیته امداد امام خمینی(ره) بر این است که از مددجویان تحت پوشش باید حمایت کند و متولی امور مربوط به مددجویان امداد است.

محمدی فارسانی با بیان اینکه ۵۳۵ هزار خانوار جمعیت لرستان است که از این تعداد ۱۰۳ هزار خانوار معادل ۲۴۰ هزار نفر تحت حمایت امداد استان بوده و از خدمات این نهاد بهره‎مند می‌شوند، افزود: برای درمان ناباروری چنانچه خانواده‎ای نیازمند بوده و تحت حمایت امداد نباشد او را به صندوق امداد ولایت معرفی می‌کنیم و ۵ میلیون تومان وام کارگشایی بدون کارمزد با بازپرداخت ۶۰ ماه پرداخت می‎کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث کروناویروس ۱۱.۵ میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد لرستان تزریق شد، اضافه کرد: برای تغذیه زنان باردار و کودکان شیرخوار ورود پیدا کرده و این افراد را شناسایی کردیم و به فروشگاه‎های مدنظر معرفی شدند، گفت: در این راستا سهم استان بین ۳۳۰۰ تا ۳۴۰۰ نفر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان بیان کرد: برای تغذیه کودکان زیر ۵ سال آمار سالانه را از مراکز بهداشت شهرستان‌ها و استان دریافت کرده و به آنان کارت تغذیه داده و به فروشگاه‎های معتبر برای دریافت کالا معرفی می‌کنیم.

محمدی فارسانی با بیان اینکه سیل نعمت بزرگی برای کمیته امداد امام تلقی شد چراکه این نهاد رابه لحاظ ساخت و ساز و تعمیرات مسکن مددجویان  ۱۵ سال جلو انداخت، عنوان کرد:  ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات برای سیل زدگان نیازمند با باز پرداخت ۶۰ ماهه پرداخت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد امام خمینی ره درمان ناباروری جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری

رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان نتشر شد.

وی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.

انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است