Web Analytics Made Easy - Statcounter

درد امروز من با کمال احترامی که برای پیشکسوت‌هایم قائلم، سینه زدن در ایام کرونا نیست. درد من کودک پا‌برهنه است. حفظ شعائر وظیفه است، اما اگر حسین(ع) بود امروز از پیروانش چه می‌خواست؟ بیدار شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت(ع) با انتشار تصاویری از نیازمندان منطقه دروازه غار تهران در صفحه اینستاگرام خود درباره شرایط سخت زندگی در قشر ضعیف جامعه نوشت:

«حس می‌کنم نتوانستیم به درستی به وظایف‌مان عمل کنیم، ایراد از کجاست؟ این‌ها از بچه شیعه و روزگاری پای ثابت جلسات مذهبی بودند، دیدن آن‌ها در بین معتادها در کوچه و خیابان بالاترین درد برایم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولیت ما زیاد است، بچه هیأتی، دریابید گرفتارها را که همه ما مسئولیم در قبال سینه‌زدن‌ها و علی علی گفتن‌هایمان.

درد امروز من رضا هلالی با کمال احترامی که برای پیشکسوت‌هایم قائلم، سینه زدن در ایام کرونا نیست. درد امروز من این کودک پا‌برهنه است. حفظ شعائر وظیفه است، اما اگر حسین (ع) بود امروز از پیروانش چه می‌خواست؟ بیدار شویم، بعد از شعائر وظیفه‌های دیگری هم پیش‌روی ماست. نام امام حسین (ع) برای ما مسئولیت می‌آورد و نمی‌شود بی‌تفاوت بود. امروز زمان آزمایش عاشقی است.

ما مسئولیم در مقابل یک یاحسینی که گفتیم و خودمان را پیرو و شیعه دانستیم. کاری باید کرد، خالصانه و جهادی. این وظیفه امروز امام حسینی‌هاست. ما شیفتگان حضرت مولا مسئولیم در مقایل این مردم.

به اذن خدا و نگاه مادرمان حضرت زهرا (س) مسیر زیبایی برای هیأت‌هایمان ترسیم کنیم، که لبخند و دعای امام عصر(عج) همراه آن باشد.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالرضا هلالی ویروس کرونا هیأت مداح اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی (چرخش قلم و سخن در سیر تاریخ) با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران سالن حکمت برگزار شد.در این نشستِ تخصصی عباس سلیمی نمین، حجت الاسلام مرتضی اشراقی نوه امام خمینی (ره)، حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موسی حقانی رئیس موسسه تاریخ معاصر ایران و رضا پور حسین رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074371 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی