Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام باشگاه شهر خودرو گفت: همچنان نظرمان این است که بازی‌ها برگزار نشود بهتر است، اما سازمان لیگ گویا بر این موضوع اصرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه شهر خودرو، وحید علیپور درباره وضعیت برگزاری تمرینات این تیم اظهار کرد: بعد از انجام تست‌های کرونا، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی آغاز شده، اما آنچه مهم است اینکه با توجه به وضعیت قرمز مشهد تمرینات را با استرس زیادی برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اخباری که وزارت بهداشت در خصوص کرونا اعلام می‌کند، ما همچنان نظرمان این است که بازی‌ها برگزار نشود بهتر است، اما سازمان لیگ گویا بر این موضوع اصرار دارد و این موضوع ممکن است سلامتی خیلی از اهالی فوتبال را به خطر بیندازد.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو خراسان افزود: تا چند روز قبل از اینکه فرهاد حمیداوی مالک باشگاه چک‌های بازیکنان و کادر فنی، برای رسیدن پرداختی‌ها به ۸۰ درصد را صادر کنند، متأسفانه خیلی از افراد موضوع مسائل مالی در خصوص مخالفت باشگاه ما با برگزاری لیگ را مطرح می‌کردند، اما حالا همه می‌دانند که باشگاه شهر خودرو به فکر سلامتی بازیکنان و اهالی فوتبال بوده است چراکه راهکارهای خیلی مناسبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در زمان برگزاری مسابقات را نداریم.

وی اظهار کرد: سعی کردیم وضعیت معیشت بازیکنان را در نظر بگیریم و برحسب وظیفه تا اینجای فصل تقریباً پرداختی‌هایمان به‌روز است و با تحویل چک‌های بازیکنان که در روزهای گذشته داشتیم قسمت عمده‌ای از مطالبات بازیکنان را داده‌ایم. عدد پرداختی باشگاه به بازیکنان در شرایطی رقم خورد که باشگاه ما در بخش خصوصی اداره می‌شود و تأمین منابع مالی در روزهایی که تقریباً بازار کسب و کار تعطیل است اتفاق ساده‌ای نبود. ولی اولویت مدیریت باشگاه برای حفظ آرامش بازیکنان است و فکر می‌کنم باشگاه چه در بخش خصوصی چه دولتی مانند تیم ما پایبند به قراردادهایش نبوده است.

علیپور در ادامه به تمایل مالک باشگاه به توقف لیگ اشاره کرد و گفت: آقای حمیداوی از رو اول قویاً گفتند که اگر صحبت از تعطیلی لیگ می‌کنند صرفاً برای حفظ سلامت جامعه و بازیکنان است و به نظرم علیرغم صحبت‌های ناجوانمردانه‌ای که برای مسائل مالی به ایشان نسبت داده می‌شد، حالا اثبات شده است که در عمل هم واقعاً به‌دنبال این موضوع هستیم.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو خراسان ادامه داد: شما به این نکته توجه داشته باشید که باشگاه می‌توانست مثل اکثر تیم‌ها، بخشی از قراردادها را پرداخت نکند. ولی تصمیم مدیریت برخلاف این امر بود و امیدوارم به مسئولان سازمان لیگ اثبات شده باشد که ما فقط با چه هدفی به‌دنبال تعطیلی مسابقات هستیم. هرچند که با توجه به وضعیت قرمز برخی شهرها مثل مشهد عملاً امکان برگزاری بازی‌ها در این شهرها نیز وجود ندارد.

وی همچنین به آمادگی تیمش برای شرکت در مسابقات اشاره کرد و گفت: با همه صحبت‌هایی که کردم، تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی ادامه دارد، اما باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. آمارهایی که در روزهای گذشته منتشر شده به نظر من واقعیت جامعه را نشان می‌دهد و پیگیری دوباره لیگ، می‌تواند اوضاع را وخیم‌تر از قبل کند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: شهر خودرو تست کرونا وحید علیپور باشگاه شهر خودرو بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم

آموریم از تصمیم خود پشیمان است. 

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، از هواداران و بازیکنان این باشگاه به خاطر سفر خود به لندن برای مذاکره با وست هم یونایتد، عذرخواهی کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، آموریم با توجه به این‌که یورگن کلوپ در پایان فصل از سمت سرمربیگری لیورپول کنار خواهد رفت، به این باشگاه لینک شده بود، اما در ادامه مشخص شد که وست هم پیشتاز رقابت برای جذب سرمربی اسپورتینگ است. طبق گزارش‌ها، مذاکره این سرمربی ۳۹ ساله با وست هم باعث شد تا لیورپول به سراغ آرنه اسلوت از فاینورد برود و حالا آموریم اعتراف کرده است که دیدار با وست هم برای جانشینی احتمالی دیوید مویس در تابستان امسال، یک «اشتباه» بوده است.

آموریم به خبرنگاران گفت:

اولین نکته‌ای که باید بگویم این است که باشگاه از سفر من خبر داشت. این اولین نکته است، زیرا مهم است و زمینه داستان را تغییر می‌دهد. موضوع دومی که باید به آن پرداخت، «محرمانگی» این سفر است. این‌طور نیست که من «به طور مخفیانه» ماشینم را بیرون پارک کردم، «به طور مخفیانه» از کنار ۱۵ نفر رد شدم، با آن‌ها صحبت کردم، با آن‌ها عکس گرفتم و سوار هواپیما شدم. چنین چیزی بدون اطلاع باشگاه اتفاق نیفتاده است.

آموریم در ادامه تصریح کرد: 

و حالا مهم‌ترین نکته، این است که این کار به وضوح یک اشتباه بود. این سفر و زمانبندی آن کاملاً اشتباه بود. در آن زمان این‌طور فکر نمی‌کردم اما اشتباه بود، به خصوص وقتی خودم از بازیکنانم خیلی انتظار دارم، و همیشه اولین نفری هستم که می‌گویم مشکلات افراد نمی‌تواند تیم را تحت الشعاع قرار دهد، و من بازیکنان را برای انجام کارهای خیلی کمتر از این، از تیم کنار گذاشته‌ام. تقصیر من بود، باید این را بپذیرم و با آن کنار بیایم. در آن زمان فکر نمی‌کردم این‌قدر بد باشد، اما وقتی به عقب نگاه می‌کنم کاملاً واضح است. من این موضوع را به بازیکنان و کارکنان باشگاه توضیح داده‌ام، اما مهم‌ترین چیز در حال حاضر ادامه دادن است. من از این کنفرانس برای عذرخواهی از هواداران اسپورتینگ، کارکنان باشگاه و بالاتر از همه برای عذرخواهی علنی از بازیکنان به خاطر اشتباهی که مرتکب شدم استفاده می‌کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود