Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@19:05:57 GMT

نصب گیت ضدعفونی در خانه پینگ‌پنگ کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۴۱۶۴۵

نصب گیت ضدعفونی در خانه پینگ‌پنگ کرمانشاه

نائب رئیس هیأت تنیس روی میز کرمانشاه گفت: در راستای مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت ورزشکاران این رشته، تونل محلول ضدعفونی بی‌ضرر بر پایه آب در ورودی این هیأت نصب شد.

طاهره جعفری‌وفا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از نصب گیت ضدعفونی در خانه پینگ‌پنگ خبر داد و اظهار داشت: این تونل محلول ضدعفونی بر پایه آب را از طریق 11 نازل با فشار به صورت ذرات‌ریز به مدت پنج ثانیه به تمام بدن ورزشکار اسپری کرده و باعث از بین رفت ویروس کرونا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خریداری و نصب این تونل حدود 100 میلیون ریال برای هیأت تنیس روی میز هزینه داشت اما به دلیل اهمیت سلامت ورزشکاران و مربیان، این هزینه از طرف تامین و این تونل نصب شد و از ابتدای هفته آینده با بازگشایی سالن به بهره‌برداری خواهد رسید.

نائب رئیس هیأت تنیس روی میز کرمانشاه با بیان این مطلب که خرید این سیستم هیچ هزینه‌ای را متوجه ورزشکاران نمی‌کند، گفت: هزینه نصب این سیستم از طرف هیأت تامین شده است و هیچ‌گونه اضافه شهریه‌ای را متوجه ورزشکاران نخواهد کرد، همچنین در راستای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام کرونا، وسایل و تجهیزات محافظتی برای مربیان ورزشی خریداری شده و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

وی یادآور شد: مایع ضدعفونی لازم جهت فعالیت این دستگاه به مدت حداقل 2 ماه خریداری شده و در هیأت موجود است و با شروع فعالیت خانه پینگ‌پنگ این دستگاه راه‌اندازی خواهد شد.

جعفری‌وفا اضافه کرد: کاهش ورزشکاران در هر تایم ورزشی یکی دیگر از اقداماتی است که در راستای اهمیت بخشی به موضوع سلامت ورزشکاران و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی‌، توسط هیأت مصوب و به اجرا رسیده است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا برنامه هم‌اندیشی و ارتقای دانش داوران و مربیان هیأت تنیس روی میز در دستور کار قرار گرفت و در چند نوبت به صورت مجازی جلسات ارتقای سطح داوران و مربیان برگزار شده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس سلامت ورزشکاران هیأت تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم

بازیکنان تورینو برای بازیکنان اینتر، قهرمان رقابت های سری آ در فصل 2023/24 تونل افتخار زدند.

دانلود (4.3MB)

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم
  • (ویدیو) شاهکار خطرناک و باورنکردنی یک هم‌وطن در تونل