Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بنیاد برکت، این مصاحبه‌ها از امروز(چهارشنبه) در کلینیک توسعه کسب وکار و محرومیت‌زدایی گروه مشاوران تدبیر آغاز و تا ۲۶ خرداد ادامه خواهد داشت.

 در این مصاحبه‌ها که در ۱۴ مرکز انجام خواهد شد، ۳۶۱ نفر از متقاضیان که حدنصاب قبولی در آزمون را کسب کرده اند مورد گزینش قرار گرفته ودر نهایت، ۱۹۰ نفر به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی وارد دوره‌های آموزش‌های آن میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 چهارمین دوره آشنایی با اصول تسهیل‌گری و کارآفرینی، تابستان سال جاری توسط کلینیک توسعه کسب و کار و محرومیت‌زدایی تدبیر ستاد اجرایی فرمان امام به مدت یک هفته در تهران برگزار می شود.

شرکت کنندگان پس از کسب آموزش‌های لازم، در طرح‌های توسعه اشتغال بنیاد برکت در مناطق محروم ۱۳۸ شهرستان کشور به کارگیری خواهند شد.

تثبیت و بهبود کسب و کارهای فعال و نیمه‌فعال موجود در مناطق محروم کشور و نیز شناسایی و بهره‌برداری از فرصت‌های کارآفرینانه جهت ایجاد مشاغل جدید برای جوامع محلی، مأموریت اصلی کلینیک محرومیت‌زدایی و توسعه کسب و کار گروه مشاوران تدبیر اعلام شده است.

برچسب‌ها بنیاد برکت امام خمینی(ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد برکت امام خمینی ره بنیاد برکت امام خمینی ره بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی