Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: تا امروز (چهارشنبه ۲۱ خردادماه) در کل استان کرمان بیش از ۳۷ هزار و ۶۰۰ نفر ثبت نام کرده اند که ۳۴ هزار و ۱۰۵ نفر مربوط به شمال و ۳۵۱۶ نفر مربوط به جنوب استان است.

"علی حاجی زاده" امروز چهارشنبه ۲۱ خردادماه در جلسه شورای مسکن استان کرمان اظهار کرد: از پایان سال ۹۷ طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده که این طرح مبتنی بر اغلب روش های موجود در قانون برای تامین مسکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا امروز در کل استان کرمان بیش از ۳۷ هزار و ۶۰۰ نفر ثبت نام کرده اند که ۳۴ هزار و ۱۰۵ نفر مربوط به شمال و ۳۵۱۶ نفر مربوط به جنوب استان است.

حاجی زاده با بیان اینکه برای ۸۷۹۴ واحد در شال استان زمین تامین شده، تصریح کرد: براساس تفاهمنامه با بنیاد مسکن در قالب قراردادهای کارگزاری برای ۲۲۷۹ واحد، زمین به بنیاد مسکن تخصیص داده شده و برای ۶۵۶۳ واحد نیز نیاز به تامین زمین داریم.

وی با اشاره به اینکه کار پالایش سنجش شرایط متقاضیان همچنان در حال انجام است، بیان کرد: براساس تفاهمنامه های ادارات مختلف زیرمجموعه وزارتخانه ها در تامین مسکن کارکنان، متقاضیان مورد عمل ۱۰ هزار و ۲۴۲ نفر هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان اظهار کرد: برای ۲۲ هزار و ۲۶۴ واحد نیاز به زمین داریم و باید از روش های پیش بینی شده در قانون تامین شود که از این آمار ۶۱۸۰ مورد مربوط به شهر کرمان است.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد ما در چارچوب طرح اقدام ملی مسکن در کشور پیشتاز است و در سفر وزیر راه و شهرسازی در بهمن ۹۷ به استان، موافقت کردند عملکرد استان در چارچوب طرح ملی قرار بگیرد تصریح کرد: در طرح اقدام ملی نحوه واگذاری زمین در قالب اجاره بلندمدت ۹۹ ساله، فروش اقساطی پنج ساله (که احتمال تبدیل به ۱۰ ساله وجود دارد) و مشارکت در انبوه سازی است.

حاجی زاده بیان کرد: در روش کارگزاری، نهادهایی مانند بنیاد مستضعفان و ... کار را به دست می گیرند و مراحل اجرایی پیش می رود و تامین مالی در طرح اقدام ملی از طریق تسهیلات بانکی، صندوق پس انداز یکم و منابع داخلی بانک ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: بخشی از ارائه تسهیلات در طرح اقدام ملی مسکن از محل تبصره ۱۸ بافت فرسوده است که برای مرکز استان ۴۰ میلیون تومان با سود ۹ درصد است و می تواند در صورت استفاده از فناوری های نوین ساختمان و انبوه سازان تا ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راه وشهرسازی طرح اقدام ملی مسکن اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن طرح اقدام ملی راه و شهرسازی نفر مربوط استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اخلاص مند، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان همدان به دعوت علی اصغر غفاری‌آثار، فرماندار رزن در شهرستان رزن حضور یافت و از محل رودخانه شهر رزن که در طرح جامع و تفصیلی، داخل محدوده شهر قرار گرفته است از آخرین وضعیت این رودخانه بازدید میدانی کردند.

در این بازدید، پیرامون ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به منظور بررسی و حل و فصل موضوع، به مشاور ذیصلاح ارجاع و دستورات صادر شد تا در طی مدت زمان ۲۰ روز نسبت به حل و فصل موضوع اقدام شود.

همچنین در این بازدید بررسی و مشکلات پروژه مسکن ملی رزن نیز به صورت میدانی توسط مدیر آب منطقه‌ای استان، معاونین وی و مشاور ذیصلاح بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

در ادامه این بازدیدها که وحید آرمان رئیس دادگستری شهرستان رزن نیز حضور داشت با تاکید بر رفع موانع، دستورات لازم را ارائه کردند که با اقدام خردمندانه و حمایت گرانه مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس دادگستری شهرستان مشکل بیش از ۴۰ هکتار زمین حل شد و با توافق و تملک انجام شده ۴۰ هکتار زمین به شهر رزن الحاق خواهد شد و فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان وارد فاز عملیاتی می‌شود.

غفاری‌آثار فرماندار رزن، ضمن تشکر از اقدامات مهم و ابتکار عمل مدیر آب منطقه‌ای استان و همچنین رئیس دادگستری شهرستان رزن افزود: با اتحاد و همدلی و به دور از حواشی و توان بالا و ریسک پذیری مدیران شهرستان و برخی مدیران استان برای خدمت به مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6097679

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند