Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،مرکز تجازی- فرهنگی ایران و هلند با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه دخالت در عقد قرارداد با مارک ویلموتس را تکذیب کرد.

متن بیانیه مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند به شرح زیر است:

رئیس محترم سابق فدراسیون فوتبال در تاریخ 99/3/16 در برنامه بدون تعارف ادعا کردند: انعقاد قرارداد با‌ آقای ویلموتس به واسطه معرفی وی به وزیر ورزش از سوی مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ایشان در مصاحبه دیگری با شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 99/3/19 در برنامه فوتبال برتر سعی کردند ادعای قبلی خود در خصوص نسبت دادن قرارداد منعقده با آقای ویلموتس به مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کم رنگ کنند.

هر چند چرخش 180 درجه‌ای آقای تاج در دو مصاحبه خودشان حقانیت مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند و مبری بودنش از مسأله انعقاد قرارداد و انتفاع از آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد، با این همه نافی مسؤولیت مشارالیه در هجمه‌های رسانه‌ای و همین طور تشویق اذهان عمومی نسبت به این مرکز نیست.

این مرکز ضمن تکذیب و رد هر گونه دخالت در انعقاد قرارداد با آقای ویلموتس و همین طور رد هر گونه بهره بردن از منافع مادی و معنوی قرارداد مورد اشاره مواردی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌کند:

در پایان لازم است اشاره شود قضاوت در باره دلایل عقد قراردادی این چنین و حیرت انگیز با آقای ویلموتس با ارقام نجومی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فوتبال‌دوستان و افکار عمومی و رسانه‌ها واگذار می‌کنیم، ولی حق خود در پیگیری حقوقی ادعاهای مطرح شده علیه مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از طریق مراجع قضایی ایرانی و بین المللی برای خود محفوظ می‌دانیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مارک ویلموتس مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند آقای ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آنری به انتقال احتمالی امباپه به رئال

مهاجم فرانسوی پیشین بارسلونا به انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیری آنری مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال بارسلونا و آرسنال در مورد انتقال احتمالی کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید صحبت کرد.

کانال مادرید اکسترا در شبکه اجتماعی X به نقل از تیری آنری نوشت: کیلیان امباپه! همه ما می‌دانیم که او می‌رود.

امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید

پیش از این اخباری در رسانه‌ها منتشر شده بود که امباپه با رئال تا سال 2029 قرارداد امضا کرده است. این مهاجم به هم‌تیمی‌هایش و کادر مربیگری PSG گفته است که در پایان این فصل باشگاه را ترک خواهد کرد. فلورنتینو پرز رئیس رئال نیز به کادر فنی تیمش اطلاع داده است که امباپه بازیکن جدید این تیم در فصل آینده خواهد بود.

قرارداد امباپه که  از سال 2018 برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند، تا تابستان 2024 اعتبار دارد. در حال حاضر ارزش مالی این بازیکن 180 میلیون یورو برآورد شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صدور مجوز تاسیس و فعالیت مرکز تجاری ایران در نروژ
  • واکنش آنری به انتقال احتمالی امباپه به رئال
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • گزارش تلویزیون هلند از نسل تازه موشک‌های ایران
  • بهار متفاوت بازار اجاره؟
  • صدور مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ
  • مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ صادر شد
  • رونمایی بارسا از مرکز تجاری لاکچری آبی‌اناری (عکس)‏
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • حیرت آهنگران از مداحی‌ با «جدی می‌فرمایید»