Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید غنی نظری، نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز در نقد عملکرد وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه وضعیت اجاره‌خانه بسیار اسفناک است، اظهار کرد: کسی پاسخگوی این مسئله نیست؛ وزارت راه و شهرسازی برنامه جامعی برای اجاره مسکن و تولید آن را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: امروز با حقوق ۵۰ سال هم نمی‌توان خانه خرید. در دولت تدبیر و امید که قرار بود امید تزریق شود، امروز جوانان نمی‌توانند ازدواج کنند و عملاً گسترش ناامیدی رخ می‌دهد.

نظری بیان کرد: چرا قانون اجاره بر خانه‌های خالی اجرایی نمی‌شود؟ دو میلیون و هشتصد هزار خانه خالی به بازار ارائه نشده است. وزارت راه در این باره چه برنامه‌ای دارد؟

نماینده خلخال و کوثر گفت: امسال، سال «جهش تولید» است و روستاها مرکز تولید هستند، چرا به راه‌های روستایی توجه جدی نمی‌شود؟ امروز در حوزه انتخابیه‌ام روستاهایی با ۲۰۰ خانوار جاده مناسبی ندارند و پروژه‌های راهسازی هم متأسفانه شتاب موثری ندارند. حرکتشان لاک پشتی است و نگذارید انتظار مردم بین نسلی شود.

نظارت بر پیمانکارها را دنبال کنید

نظری افزود: نظارت بر پیمانکارها را دنبال کنید که بسیار ضعیف است و قیر با کیفیت پایین استفاده می‌شود.

او یادآور شد: چرا ستاد بازآفرینی شهری با سستی مدیریت می‌شود و اقدام جدی و اساسی برای مصوبات محکم صورت نمی‌گیرد؟

نماینده خلخال و کوثر همچنین به مشکلات حوزه انتخابیه اش اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صحن علنی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۴۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز

سردار محمد علی نظری در گردهمایی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان سراسر استان با بیان اینکه معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی هستند، گفت: بسیج فرهنگیان قلب تپنده سپاه پاسداران در مهمترین نهاد تاثیرگذار اجتماعی یعنی آموزش و پرورش است.

وی افزود: در سند تحول بنیادین بر روی سه مسئله تاکید شده که اگر بنیان آنها ضعیف شود امید به یاس بدل شده وهیچ تلاشی نیز برای رشد جامعه صورت نمی‌گیرد که این سه محور عبارتند از خانواده، مدرسه و مسجد که هر سه نقشی اساسی در تربیت اخلاقی و معرفتی نسل آینده دارند.

سردار نظری تصریح کرد: نقش معلمان و آموزش و پرورش در تاثیر گذاری بر جامعه و شکست توطئه‌های مطرح شده از سوی دشمنان بی بدیل است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: معلمان فرصت‌هایی طلایی در تربیت نسل آینده و رفع شبهات به وجود آمده در سطح جامعه دارند، لذا لازم است دوره‌های توانمندسازی متعددی برای این قشر زحمتکش برنامه ریزی شود که ارائه برنامه و اجرای این دوره‌ها از وظایف سازمان بسیج فرهنگیان است.

سردار نظری بیان داشت: زحمات معلمان در تربیت نسل آینده بر کسی پوشیده نیست و اهمیت این مهم، در زمان اوج گیری کرونا به خوبی بر همگان نمایان شد.

وی افزود: بسیج فرهنگیان قلب تپنده سپاه پاسداران در بزرگترین نهاد تاثیرگذار اجتماعی است که تعاملات بسیار خوبی بین سپاه و معلمان ایجاد می‌کند.

گردهمایی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان و... در هتل آسمان کرمان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • ببینید | تصاویر تلخ از وضعیت اسفناک و درد کشیدن یک اسب در نقش جهان اصفهان
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد